۹۵ درصد درآمدهای آذربایجان شرقی از وصول مالیات است
۹۵ درصد درآمدهای آذربایجان شرقی از وصول مالیات است

مدیر کل اداره امور مالیاتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نسبت به سهم استانی ۱۰۹درصد وصول مالیاتی در سال گذشته اتفاق افتاده است، اعلام کرد: ۹۵ درصد درآمدهای استان از وصول مالیات است و پنج درصد باقی مانده مربوط به گمرکات، بیمه، ثبت احوال و غیره است.

به گزارش نهال امید ، عیسی اورج زاده روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اعلام کرد: سال گذشته در این استان ۷۷۰۰ میلیارد تومان وصول مالیاتی داشتیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نسبت به سهم استانی  ۱۰۹درصد وصول مالیاتی در استان اتفاق افتاده است، اعلام کرد: این میزان وصول مالیاتی نسبت به سال قبل از آن ۶۰ درصد افزایش یافته است.
مدیر کل اداره امور مالیاتی آذربایجان شرقی همچنین گفت: در حدود یکهزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های آذربایجان شرقی توسط اداره کل امور مالیاتی استان پرداخت شده که از این میزان ۴۵۵ میلیارد تومان مختص شهرداری تبریز بوده است .

اورج زاده مبارزه با فرار مالیاتی، کشف پرونده های مالیاتی، راه اندازی سامانه های فروشگاهی و پیگیری پرونده های مالیاتی را از جمله اولویت‌های سال جاری اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی اعلام کرد.

  • منبع خبر : ایرنا