۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز اختصاص یافته است
۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز اختصاص یافته است

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: با اختصاص : ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار سفر ریاست جمهوری برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز طی سه سال مشکلات و نواقص عمده این مجموعه برطرف خواهد شد.

حبیب ستوده نژاد در بازدید از روند بازسازی این ورزشگاه اظهار کرد: در ماه جاری تخصیص ۴۰ میلیارد تومان تصویب شده که با اولویت بندی و در جهت رفاه حال تماشاگران شامل اصلاح شبکه برق و ژنراتورهای مجموعه، تعمیر سکوهای بتنی فرسوده، اصلاح گیت‌های ورودی و بلیط فروشی، نوسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض تارتان پیست دوومیدانی، مرمت چمن‌های حاشیه زمین چمن و تعمیر و بازسازی اسکوربورد هزینه خواهد شد.

وی گفت: استادیوم یادگار امام(ره) تبریز در طول سال‌های متمادی و پس از افتتاح و برگزاری مسابقات متعدد همچنان دارای نواقص و مشکلات اساسی بوده و با مرور زمان و استهلاک، وضعیت این ورزشگاه نه در شأن مردم شریف استان و نه در شأن تیم تراکتور بود و بر این اساس و دغدغه‌ای که برای حفظ جایگاه این هواداران داریم، تصمیم به بازسازی و رفع مشکلات اساسی این استادیوم کرده‌ایم که نخستین بازسازی اساسی مجموعه در سالیان گذشته خواهد بود.

ستوده نژاد ادامه داد: در اولین گام و به صورت ضرب العجل اقدام به تعمیراتی همچون رنگ آمیزی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی، تعویض و مرتب سازی صندلی های شکسته مجموعه و تعویض بنرهای مستهلک ورزشگاه کردیم و با اختصاص بودجه، دیگر نواقص را برطرف خواهیم کرد.

وی گفت: پس از اتمام بازی‌های لیگ و با توجه به فاصله زمانی کوتاه تا شروع فصل جدید، عملیات تخریب، مرمت و رفع نواقص اساسی رختکن‌های استادیوم که مورد تاکید AFC و مسئولین برگزاری مسابقات نیز بود آغاز شد و با افزایش شیفت کاری و پیگیری ها و بازدیدهای روزانه در تلاش هستیم تا در اسرع وقت عملیات بازسازی را به اتمام برسانیم تا مجموعه‌ای مورد تائید ناظرین آسیایی و در خور ملت شریف آذربایجان داشته باشیم.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، ستوده نژاد همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل استخر قهرمانی مجموعه یادگار امام خبر داد و گفت: در مجموع ۳۵۵ میلیارد تومانی در سفر آیت الله رئیسی برای ورزش استان اختصاص داده شد که بیشترین اعتبار اختصاصی برای ورزش در تمامی سفرهای استانی ریاست جمهوری بوده است.