کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در تبریز
کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم تریاک در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۳۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در تبریز خبر داد.  سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر این‌که قاچاقچیان مواد مخدر مقادیر زیادی مواد مخدر را از […]

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۳۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر در تبریز خبر داد.

 سردار حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر، اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر این‌که قاچاقچیان مواد مخدر مقادیر زیادی مواد مخدر را از شهرهای شرق کشور تهیه و به آذربایجان شرقی منتقل خواهند کرد، شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی محل دپو و نگهداری مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند. 

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار ۳۹۷ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و تعداد ۳ نفر متهم در این راستا دستگیر شد. 

وی اعتیاد به مواد مخدر را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: از مردم و شهروندان تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود را در زمینه مواد مخدر با شماره های ۱۱۰، ۱۲۸ و ۲۱۸۲۶۰۱۴ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا