کارگاه آموزش سوادرسانه‌ای برای کارشناسان اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود
کارگاه آموزش سوادرسانه‌ای برای کارشناسان اداره کل اوقاف آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: در راستای ارتقای سواد رسانه‌ای کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، کلاس آموزشی در این خصوص برگزار خواهد شد.

سرهنگ محسن محمودی در جلسه هماهنگی برگزاری این جلسه آموزشی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، بیان کرد: در جهت جلوگیری و کاهش آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، کارشناسان پلیس فتا علاوه بر حضور در رسانه ملی در ادارات، مدارس و سایر نهادها در بین اقشار مختلف جامعه حضور یافته و کلاس‌های آموزش همگانی را برگزار می‌کنند.

به گزارش نهال امید ، وی تصریح کرد: در راستای آگاه سازی عمومی در بین اقشار مختلف جامعه و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی، کارشناسان پلیس فتا روش‌های جلوگیری از انواع کلاهبرداری‌ها، تهدیدات حوزه حریم خصوصی و هم‌چنین نحوه برقراری ارتباط مردم با پلیس به صورت شبانه روزی را در این کارگاه‌های آموزشی بیان و در رابطه با موضوعات فضای مجازی تبیین می‌کنند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، افزود: در راستای پیشگیری از مورد بزه قرار گرفتن شهروندان از کلاهبرداری‌ها و هم‌چنین افزایش سواد رسانه‌ای اقشار مختلف جامعه و کاربران فضای مجازی، آماده همکاری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان اداره کل اوقاف و امورخیریه و سایر ادارت و نهادهای دولتی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز با اشاره به فعالیت مبلغان و خادمان در فضای مجازی بر اهمیت فعالیت سنجیده و تبلیغی و داشتن سواد رسانه‌ای تمامی مردم در عصر حاضر، تاکید کرد.

وی در ادامه از سرهنگ محمودی، رئیس پلیس فتا استان و قاری قرآن کریم نیز به عنوان یکی از فعالان عرصه جهاد تبیین و متولی پاسداری از فضای مجازی در استان و اقدام شایسته وی جهت همکاری در برگزاری جلسه آموزشی و اقدامات فرهنگی و انقلابی تقدیر به عمل آورد.