پروژه مرکز دفن تبریز با سرعت و جدیت بیشتر باید اجرا شود
پروژه مرکز دفن تبریز با سرعت و جدیت بیشتر باید اجرا شود

جواد صدیقی با حضور در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از فعالیت‌ بخش‌های مختلف این سازمان اعم از واحد ماشین آلات، سایت میانی و مرکز دفن مهندسی و بهداشتی بازدید کرد. خدمت بی‌منت، هدف اصلی کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز است علی حسین نژاد اصغری، سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در این بازدید […]

جواد صدیقی با حضور در سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز از فعالیت‌ بخش‌های مختلف این سازمان اعم از واحد ماشین آلات، سایت میانی و مرکز دفن مهندسی و بهداشتی بازدید کرد.

خدمت بی‌منت، هدف اصلی کارکنان سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز است

علی حسین نژاد اصغری، سرپرست سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در این بازدید تمامی فعالیت‌های سازمان در بخش‌های مختلف را تشریح کرده و از تدوام فعالیت‌های سازمان در امور مختلف خبر داد.

به گزارش نهال امید ، به نقل از امور ارتباطات سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز، نژاد اصغری همچنین از انسجام فکری و روحی تمامی کارکنان سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز در راستای پیشبرد اهداف سازمانی خبر داده و افزود: خدمت بی‌منت هدف اصلی همه‌ی کارکنان این سازمان است و امید داریم که خداوند مارا از این توفیق بهره‌مند کند.