نمایش مجموعه آثار و تجلیل از برادران ارک
نمایش مجموعه آثار و تجلیل از برادران ارک

رئیس انجمن سینماگران استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه اینسرت 22 با مراسم تجلیل و نمایش آثار براداران دوقلوی فیلمساز تبریزی برگزار می شود.

به گزارش نهال امید،به نقل از روابط عمومی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی، سعید قومیان، اظهار داشت: برنامه اینسرت ۲۲، این ماه با نمایش مجموعه آثار و تجلیل از برادران ارک در تبریز برگزار می شود.
وی افزود: این مراسم با حضور پیشکسوتان، هنرمندان و علاقمندان هنر سینما به نقد و بررسی آثار دوقلوهای فیلمسازی تبریزی پرداخته و در نهایت با تقدیر از این جوانان با استعداد خوش آتیه تبریزی برگزار می شود.
قومیان تاکید کرد: برنامه اینسرت ۲۲، بصورت ماهانه توسط انجمن سینماگران آذربایجان شرقی و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، برگزار خواهد شد.
رئیس انجمن سینماگران استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: برنامه اینسرت پیش از این ۲۱ دوره توسط انجمن فیلم برگزار شده بود، و ما با استفاده از تجربه موفق برگزاری این برنامه و جهت تداوم زحمات دیگر همکاران مراسم پخش، نقد و تقدیر از آثار هنرمندان استان را با همین عنوان برگزار می کنیم.
براساس این گزارش، مراسم نمایش مجموعه آثار و تجلیل از برادران ارک روز ۹ و ۱۰ آذر ماه ساعت ۱۶ لغایت ۱۸ در مجتمع فرهنگی سینمایی ۲۲ بهمن تبریز (سینما ناجی) برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی انجمن سینماگران آذربایجان شرقی