نظمی: ۱۰ روز آینده پنجره تراکتور باز خواهد شد
نظمی: ۱۰ روز آینده پنجره تراکتور باز خواهد شد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: طی ۱۰ روز آینده پنجره باشگاه تراکتور باز خواهد شد جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: با توجه به این مسائل، در تعطیلات اخیر به همراه سرمربی تیم به ترکیه سفر کردیم تا دیداری با آقای زنوزی داشته باشیم تا برای حل این مسائل به نحو مطلوب، برنامه ریزی کنیم.  […]

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: طی ۱۰ روز آینده پنجره باشگاه تراکتور باز خواهد شد

جمشید نظمی مدیر عامل باشگاه تراکتور گفت: با توجه به این مسائل، در تعطیلات اخیر به همراه سرمربی تیم به ترکیه سفر کردیم تا دیداری با آقای زنوزی داشته باشیم تا برای حل این مسائل به نحو مطلوب، برنامه ریزی کنیم. 

وی افزود: جلسات فشرده‌ای برگزار کردیم. درمورد مسائل فنی، بدهی‌ها، جذب بازیکن و باز کردن پنجره نقل و انتقالات؛ صحبت‌هایی انجام و تصمیمات خوبی اتخاذ شد. 

در این راستا، پس از اتمام جلسات در ترکیه، من مستقیماً به تهران رفته و روز گذشته جلسه‌ای با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم. دو جلسه مفید در فدراسیون فوتبال برگزار کردیم و احتمالاً تا ۱۰ روز آینده پنجره نقل و انتقالات خود را باز خواهیم کرد تا برای جذب بازیکن و افراد مورد نیاز کادر فنی دست‌مان باز باشد. 

از روز گذشته با یک سری از بازیکنان مذاکراتی را آغاز کرده‌ایم و این روند ادامه دارد تا پس از باز شدن پنجره، قرارداد آنها را ثبت کنیم. این موضوع هم دغدغه هواداران است و هم دغدعه ما. هواداران دغدغه‌های خود را به شیوه‌های مختلف مطرح می‌کردند و ما هم پیگیر حل این مسائل هستیم.  

خوشبختانه روند رو به بهبود و حل مشکلات آغاز شده و پس از مذاکراتی که با آقای زنوزی داشتیم، کار عملی خود را آغاز کردیم. چند ساعت پیش هم از دفتر آقای زنوزی با دو نفری که به خاطر شکایت آنها پنجره نقل و انتقالات تراکتور بسته شده، تماس گرفتند و از آنها برای حضور و توافق دعوت کرده‌اند. 

با بسته شدن این دو پرونده، پنجره نقل و انتقالات ما باز می‌شود و می‌توانیم نسبت به تکمیل تیم اقدام کنیم. با توجه به تحقق این امر، مشکلات موجود هم حل می‌شود، اما هواداران چند روز صبر کنند. 

انتهای پیام|

  • منبع خبر : فارس