نجات ۱۰۰ شهروند طی ۶۰ عملیات اطفاء و امداد توسط آتش نشانان تبریزی
نجات ۱۰۰ شهروند طی ۶۰ عملیات اطفاء و امداد توسط آتش نشانان تبریزی

۱۰۰ شهروند طی ۶۰ عملیات اطفاء و امداد توسط آتش نشانان تبریزی، نجات یافتند. به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی تبریز،طی روئز گذشته، به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ برای درخواست امداد رسانی، آتش‌نشانان تبریز با حضور در بیش از ۶۰ عملیات امدادی و اطفایی، اقدام به ارایه خدمات ایمنی کردند. تعدادی خودرو نیز […]

۱۰۰ شهروند طی ۶۰ عملیات اطفاء و امداد توسط آتش نشانان تبریزی، نجات یافتند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش‌نشانی تبریز،طی روئز گذشته، به دنبال تماس‌های مکرر شهروندان با سامانه ۱۲۵ برای درخواست امداد رسانی، آتش‌نشانان تبریز با حضور در بیش از ۶۰ عملیات امدادی و اطفایی، اقدام به ارایه خدمات ایمنی کردند.

تعدادی خودرو نیز در اجرای هفت عملیات اطفاء حریق طعمه حریق شده بود که این حریق‌ها هم با حضور سریع نیروهای آتش‌نشانی، اطفا شدند، خوشبختانه این حوادث صدمات جانی نداشتند.

بر اساس این گزارش، همچنان که سازمان آتش‌نشانی تبریز در راستای امداد رسانی به شهروندان همیشه در حال آماده باش قرار دارد، از شهروندان فهیم درخواست می‌شود در صورت قطع جریان برق از آسانسورهای ساختمان تا برقراری مجدد جریان برق استفاده نکرده و در صورت توقف آسانسور در طبقات ساختمان، آرامش و خونسردی خود را حفظ کرده و با شماره ۱۲۵ آتش نشانی تبریز تماس حاصل کرده و درخواست امداد رسانی کنند.

انتهای پیام