منصوریان: قیمت‌ها در نقل و انتقالات واقعی نیست
منصوریان: قیمت‌ها در نقل و انتقالات واقعی نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به انتقاد از وضعیت موجود در فقل نقل‌وانتقالات پرداخت. علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم، اظهار کرد: ما نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی‌ و پنج بازیکن ترکیب اصلی‌ را از دست دادیم. در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست.  وی افزود: نمی‌شود […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتور به انتقاد از وضعیت موجود در فقل نقل‌وانتقالات پرداخت.

علیرضا منصوریان در حاشیه تمرین امروز تیم، اظهار کرد: ما نسبت به فصل گذشته پنج بازیکن خارجی‌ و پنج بازیکن ترکیب اصلی‌ را از دست دادیم. در بازار نقل و انتقالات قیمت‌ها به صورت کاذب بالا رفته و واقعی نیست. 

وی افزود: نمی‌شود بازیکنی که فصل گذشته یک و نیم میلیارد قراردادش بوده الان پنج و نیم میلیارد پول بخواهد؛ یا بازیکنی که قراردادش سه میلیارد بوده امسال ۱۰ میلیارد درخواست کند. یک حبابی ایجاد شده که متأسفانه این حباب در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

سرمربی تیم تراکتور خاطرنشان کرد: بازیکنی که سال گذشته قراردادش سه، چهار میلیارد بوده امسال از باشگاه ما ۱۰ میلیارد خواسته است. سیاست‌گذاری ما با مالک، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این بود که در کنار پوشش نقاط ضعف و عمل به خواسته هواداران، زیاد وارد این فضای حباب نشویم. 

منصوریان ادامه داد: باشگاه ما خصوصی است و مالک باشگاه برای اموالش زحمت کشیده و از همه مهمتر به بالا رفتن آوازه باشگاه تراکتور کمک کرده است. امکانات تمرینی ما با امکانات تیم‌های صنعتی برابری می‌کند و حتی در امکانات لجستیکی بالاتر هم هستیم. نقاط ضعف‌مان را می‌دانیم و سعی کردیم آنها را پوشش دهیم ولی سعی کردیم آینده را هم ببینیم. ما هفت، هشت بازیکن جوان خیلی خوب جذب کردیم که سه، چهار بازیکن را در تیم‌های پایه دیدم و به بزرگسالان آوردم.

  • منبع خبر : ایسنا