منصوریان: فوتبال ما به داور ویدئویی نیاز دارد
منصوریان: فوتبال ما به داور ویدئویی نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از قضاوت های دیدارهای این فصل تیمش در لیگ برتر گفت: ما به شدت به داور ویدئویی ( VAR ) نیاز داریم. علیرضا منصوریان شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و فولاد خوزستان با اشاره به اینکه تخصص تیم فولاد در دفاع و ضد حمله است، افزود: در […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از قضاوت های دیدارهای این فصل تیمش در لیگ برتر گفت: ما به شدت به داور ویدئویی ( VAR ) نیاز داریم.

علیرضا منصوریان شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های تراکتور و فولاد خوزستان با اشاره به اینکه تخصص تیم فولاد در دفاع و ضد حمله است، افزود: در ۱۰ دقیقه نخست فولاد بهتر از ما بازی کرد ولی در ادامه تراکتور دست برتر را در اختیار داشت. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه امروز تیم فولاد را خیلی خوب بستیم و بازی را کنترل کردیم، خاطرنشان کرد: تیم داوری مدیریت خوبی داشت، اما متاسفانه این دومین بازی است که در خانه علیه تراکتور جفا می‌شود.

منصوریان با اشاره به موقعیت گل این تیم در دقیقه ۸۲ بازی گفت: محمد عباس زاده در آفساید نبود و از لحظه پاس تا حرکت عباس زاده، او نزدیک به یک متر عقب تر بود و به نظر من فوتبال ما به شدت به داور ویدئویی (VAR) نیاز دارد. 

وی با بیان اینکه تا زمانی که VAR به فوتبال نیاید، تیم‌ها به حق واقعی‌شان نمی‌رسند، اضافه کرد: اگر یک اشتباه داوری برای تیم‌های پایتخت رخ بدهد، برنامه‌های تلویزیونی نگاه ویژه‌ای به آن دارند، اما برای تیمی که ۳۵ میلیون هوادار دارد، ۲۵ دقیقه بیشتر وقت نمی‌گذارند.

منصوریان با انتقاد از داوری بازی امروز تراکتور اظهار کرد: اگر اشتباهات داوری نبود، ما اکنون در صدر جدول بودیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به سوالی در خصوص شایعات موجود مبنی بر محرومیت سعید واسعی، گفت: این بازیکن مشکلی برای بازی در دیدار امروز نداشت. 

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا بازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه تراکتور تاثیری در نتیجه داشت؟ عنوان کرد: استادیوم بدون تماشاگر، کمکی به ما نمی‌کند. 

وی با تمجید از عملکرد بازیکنان اش اظهار کرد: بازیکنانی مانند احسان حاج صفی و اشکان دژاگه لشگر یک نفره تیم ما هستند و من سخت بازیکن بزرگ را تعویض می کنم چرا که ما بازیکنان خوبی در میانه میدان داریم.

وی افزود: فولادی‌ها امروز روی سعید مهری یارگیری فشرده داشتند و به صورت کله قندی مقابل ما بازی کردند.

سرمربی تیم تراکتور با اشاره به حواشی رخ داده در پایان بازی گفت: آقای نکونام امروز میهمان ما بود و من یک لحظه احساس کردم که درگیری رخ داده است و سریع جلوی جواد نکونام را گرفتم با این حال، فکر می‌کنم من اشتباه کردم و باید جلوی بقیه را می‌گرفتم. 

وی در مورد اخراج مربی خود عنوان کرد: اگر فردی از کادر ما توهین کرده، کارت قرمز گرفته است، اما چرا مربی فولاد اخراج شد؟

منصوریان گفت: فوتبال آنقدر با ارزش نیست که به هر قیمتی امتیاز به دست بیاوریم و باید دوستی‌ها را حفظ کنیم.

تیم پر مهره تراکتور را مهار کردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی تیمش با تراکتور گفت: روند بازی همان طور که پیش بینی کرده بودیم پیش رفت و بازی کاملا در اختیار ما بود.

جواد نکونام با بیان اینکه بازیکنان اش امروز مقابل تراکتوری ها خوب بازی کردند، خاطرنشان کرد: امروز توانستیم تیم پر مهره تراکتور را مهار کنیم و حتی موقعیت سازی کنیم .

وی با انتقاد از اینکه در لحظات تمام کننده نمی توانیم به گل دست بیابیم، عنوان کرد: امروز کمترین حق ما تک امتیاز و تساوی بود.

نکونام در خصوص حواشی بازی امروز مقابل تراکتور اظهار کرد: بازی امروز به جز بی احترامی یکی از مربیان تراکتور حشایه ای نداشت و وی هم در نهایت عذرخواهی کرد .

تیم های تراکتور و فولاد خوزستان امروز در یک بازی پر تنش به تساوی بدون گل رضایت دادند تا با ۶ و ۷ امتیاز در رده های دوازدهم و هشتم جدول باقی بمانند .

  • منبع خبر : ایرنا