مسابقه “لقمه مهارتی” با رویکرد مهارت، فن و تخصص با کاربرد عمومی در آذربایجان‌شرقی
مسابقه “لقمه مهارتی” با رویکرد مهارت، فن و تخصص با کاربرد عمومی در آذربایجان‌شرقی

مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، مسابقه “لقمه مهارتی” را با رویکرد مهارت، فن و تخصص با کاربردهای عمومی را برگزار می کند.  مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارتهای کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مسابقه “لقمه مهارتی” را […]

مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، مسابقه “لقمه مهارتی” را با رویکرد مهارت، فن و تخصص با کاربردهای عمومی را برگزار می کند.

 مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارتهای کسب و کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی، مسابقه “لقمه مهارتی” را با رویکرد مهارت، فن و تخصص با کاربردهای عمومی و با هدف استفاده ازتجارب مربیان سایر استان ها، ترغیب و تشویق همکاران به تولید محتواهای کوتاه مدت، نیازسنجی و رفع نیازهای مهارتی( ضروری) جامعه، ویژه مربیان،کارشناسان مراکز، ادارات کل استانها، مرکزتربیت مربی و آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و عموم علاقه مندان برگزار می کند.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه کافیست ویدیوهایی (کمتر از یک دقیقه) با موضوع ” یک نکته مهارتی و فنی تخصصی با کاربرد عمومی” مثل؛ نحوه تعویض شمع خودرو، رفع خطاهای ساده لوازم خانگی، رفع ایرادات جرئی خودرو، فوت و فن های آشپزی، خیاطی و … با ابزارهای مختلفی چون، تلفن همراه، نرم افزارهای موشن گرافیک، اینفو گرافیک و … تهیه و ارسال کنند.

گفتنی است؛ حجم فایل ارسالی باید کمتر از ۲۵ مگابایت باشد و مهلت ارسال آثار تا ۶ بهمن ۹۹ و اعلام نتایج نیز در ایام دهه مبارک فجر خواهد بود.

براساس این گزارش؛ معیارهای داوری بر مبنای؛ موضوع، رعایت اصول و فنون فیلم برداری با تلفن همراه، رعایت اصول تولید محتوای موشن گرافی، نظم و چارچوب مناسب و رعایت زمان خواهد بود.

علاقمندان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و رفع هرگونه مشکل و همچنین ارسال آثار از طریق شماره تلفن‌های ۰۹۱۸۳۵۳۳۳۷۳ و ۰۴۱_۳۲۸۵۹۲۵۲ و یا با آدرس ایمیلkarafrini@eatvto.ir در ارتباط باشند.

 شایان ذکر است؛ به نفرات “اول تا سوم” جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا