مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای خواهند داشت
مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده‌ای خواهند داشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: ایرانیان علاقمند به نظام و کشور فردا سه شنبه در راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

حجت االاسلام محمدعلی آل هاشم روز  دوشنبه با بر شمردن توطئه های دشمنان از اوایل انقلاب تاکنون علیه نظام اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن امسال جواب دندان شکن برای دشمنان خواهد بود.

وی شرکت در راهپیمائی ۲۲ بهمن را تکلیف ملی و مذهبی عنوان کرد و افزود : بر همه واجب است در این راهپیمائی شرکت گسترده داشته باشیم.

حجت الاسلام آل هاشم، شهادت سردارسلیمانی به دست آمریکا را نشانه کینه توزی دشمنان علیه ایران اسلامی عنوان و اظهار کرد: حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در مراسم تشییع سردارسلیمانی نشان داد که مردم پایبند انقلاب خود و آرمان های شهداء می باشند.

وی در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: انتخابات امسال مجلس اولین انتخابات در گام دوم انقلاب بوده و هر کس عظمت و سربلندی و اقتدار ایران را میخواهد در این انتخابات حضوری گسترده داشته باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به کارهای انجام شده برای گام دوم انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: در آذربایجان شرقی کارهای خوبی در رابطه با گام دوم در دانشگاه ها شروع شده است و امیدواریم با عملیاتی کردن آنها شاهد تحقق اهداف گام دوم باشیم.

  • منبع خبر : ایرنا