مخاطره‌ی کرونای انگلیسی جدی است
مخاطره‌ی کرونای انگلیسی جدی است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به مشاهده کرونای جهش یافته در کشورمان، گفت: مخاطره‌ی کرونای انگلیسی واقعا جدی است. عباسعلی درستی با بیان این مطلب و با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری، اظهار کرد: چنانچه سهل انگاری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم، جان خود و عزیزانمان در […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به مشاهده کرونای جهش یافته در کشورمان، گفت: مخاطره‌ی کرونای انگلیسی واقعا جدی است.

عباسعلی درستی با بیان این مطلب و با تاکید بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری، اظهار کرد: چنانچه سهل انگاری کرده و پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم، جان خود و عزیزانمان در چنین شرایط مخاطره‌آمیزی به خطر می‌افتد.‌

وی با تشریح آخرین وضعیت شیوع کووید۱۹ در آذربایجان شرقی و تلفات آن، گفت: با وجود افزایش خفیف در موارد جدید و مثبت بیماری در هفته‌های گذشته، خوشبختانه شرایط موجود نسبتا پایدار بوده و تعداد موارد شناسایی شده روزانه در آذربایجان شرقی، کم‌تر از ۲۰۰ نفر است.

وی در بخش پایانی سخنانش، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونایی در آذربایجان شرقی به طور میانگین روزانه حدود پنج الی شش نفر بوده و تعداد موارد بستری در بیمارستان‌های استان زیر ۴۵۰ نفر است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا