مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه تبریز به بهره‌برداری رسید
مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی در شهرک اندیشه تبریز به بهره‌برداری رسید

مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی شهرک اندیشه تبریز همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به بهره‌برداری رسید. شهردار تبریز، دوشنبه شب در مراسم بهره برداری از این مجتمع مسکونی، گفت: شهرداری علاوه بر انجام ۳۰۰ وظیفه قانونی در ساخت مسکن ارزان قیمت برای شهروندان نیز فعالیت می کند. ایرج شهین باهر، با بیان […]

مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحدی شهرک اندیشه تبریز همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به بهره‌برداری رسید.

شهردار تبریز، دوشنبه شب در مراسم بهره برداری از این مجتمع مسکونی، گفت: شهرداری علاوه بر انجام ۳۰۰ وظیفه قانونی در ساخت مسکن ارزان قیمت برای شهروندان نیز فعالیت می کند.

ایرج شهین باهر، با بیان اینکه ساخت مسکن وظیفه شهرداری نیست، افزود: علاوه بر این پروژه، شهرداری در اسدگلی نیز ۲۴۰ واحد در حال احداث دارد و شرکت خانه سازی پیش ساخته دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای شهرداری تبریز است.

وی اظهار داشت: در چهار سال گذشته هیچ دستگاهی به اندازه شهرداری تبریز به شهروندان خدمت نکرده است هرچند برخی گاهی برخی افراد به خاطر مقاصد شخصی، مدیران شهرداری را زیر سوال می برند.

شهین باهر، ادامه داد: این دوره مدیریت شهری از سخت ترین دوره ها بود، ولی همراهی و همکاری کلید موفقیت دوره پنجم مدیریت شهری است .

عضو شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم گفت: از مهم ترین و ماندگارترین اقدامات پنجمین دوره شورای اسلامی تبریز، تدوین برنامه راهبردی پنج ساله و ۱۲ ساله است.

کریم صادق زاده، با بیان اینکه باید اقدامات مثبت مجموعه مدیریت شهری در چهار سال اخیر به مردم بیان شود، افزود: شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان از پتانسیل بالایی در ساخت مسکن دارد و شهرداری تبریز از این پتانسیل آن ها بهره می برد.

مدیرعامل شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان نیز در این مراسم گفت: احداث پروژه های مسکونی توسط این شرکت نشان داد که می توان این شرکت را از زیان دهی به سوددهی تبدیل کرد.

حسن گنجی، افزود: شرکت خانه سازی پیش ساخته آذربایجان پروژه اندیشه را با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع احداث کرده که از نظر کیفیت و زیبایی کم نظیر است و این شرکت انواع قطعات بتنی را تولید می کند.

وی با بیان اینکه این شرکت در سیل و زلزله و سایر اتفاقات غیرمترقبه نیز فعالیت می کند، اظهار داشت: پروژه اندیشه تا سال ۹۷ تعطیل بود و بعدا فعال شده است.

گنجی، یادآوری کرد: این شرکت تلاش کرد در این شرایط اقتصادی با کاهش برون سپاری از وضعیت ضررده به سودده تبدیل شود.

 مجتمع مسکونی ۱۲۴ واحد شهرک اندیشه تبریز ۱۰ هزار مترمربع وسعت دارد و با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

در مراسم بهره برداری از این مجتمع، کلید چند واحد مسکونی به ساکنان آن از جمله به یک زوج جوان تحویل داده شد.

  • منبع خبر : ایرنا