قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی تا عصر امروز
قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در آذربایجان شرقی تا عصر امروز

دبیر ستاد انتخابات استان از قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در استان تا عصر امروز خبر داد. مرتضی محمدزاده امروز شنبه ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شمارش آراء صندوق شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: شمارش صندوق ها در مراحل آخر و تجمیع آراء […]

دبیر ستاد انتخابات استان از قطعی شدن نتایج انتخابات شورای شهر و روستا در استان تا عصر امروز خبر داد.

مرتضی محمدزاده امروز شنبه ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت شمارش آراء صندوق شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان شرقی اظهار کرد: شمارش صندوق ها در مراحل آخر و تجمیع آراء در حال نهایی شدن است.

وی ادامه داد: قطعا تا عصر امروز نتایج نهایی شمارش آراء مشخص و در اختیار اعضای هیات نظارت قرار داده خواهد شد و به محض امضای صورتجلسات نتایج توسط فرمانداران و بخشداران به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی در خصوص انتخابات میاندوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه‌ی انتخابیه میانه نیز گفت: تا چند ساعت آینده شمارش آراء صندوق های این انتخابات نیز نهایی و تکلیف دومین کرسی میانه و نوزدهمین کرسی آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی مشخص می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با نتایج انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: دقایقی قبل از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور آخرین نتایج اعلام شد و در استان ما نیز آخرین صندوق ها در حال بررسی است و به محض مشخص شدن نتایج قطعی جزئیات آراء در استان اعلام خواهد شد.

محمدزاده در پایان گفت: افرادی که نسبت به نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات میاندوره ای مجلس در میانه معترض هستند، می‌توانند دو روز بعد از اعلام نتایج قطعی شکایت و اعتراض خود را به صورت مستند و به هیأت نظارت و اجرایی کرده و منتظر بررسی در جلسات مشترک هیأت های اجرایی و نظارت باشند تا بعد از طی فرآیندی که قانون پیش‌بینی کرده نتایج اعلام شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا