ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر
ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت فضای مجازی برای ترویج فرهنگ غدیر

شهردار تبریز گفت: اگرچه در این روزهای کرونایی برخی از مناسبت‌ها و تجمعات مذهبی تعطیل شده، اما می‌توانیم از بستر فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین غدیر بهره‌مند شویم. ایرج شهین‌باهر در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل این شورا، اظهار کرد: بحث غدیر مختص بنیاد غدیر نبوده و […]

شهردار تبریز گفت: اگرچه در این روزهای کرونایی برخی از مناسبت‌ها و تجمعات مذهبی تعطیل شده، اما می‌توانیم از بستر فضای مجازی و رسانه‌ها برای تبیین غدیر بهره‌مند شویم.

ایرج شهین‌باهر در دیدار با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به مناسبت چهلمین سالروز تشکیل این شورا، اظهار کرد: بحث غدیر مختص بنیاد غدیر نبوده و باید از توان و پتانسیل همه دستگاه‌ها استفاده کنیم تا این واقعه تاریخی نمود بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: تبریز نخستین پایتخت تشیع جهان اسلام بوده و این موضوع تکلیف سنگینی بر دوش ما گذاشته است.

شهردار تبریز بیان کرد: بهره‌مندی از توان دیگر دستگاه‌ها مانند بسیج رسانه، بسیج هنرمندان و حوزه هنری از طریق برگزاری مجازی جشنواره‌ فرهنگی-هنری و رسانه‌ای غدیر می‌تواند در این ایام کرونایی، فرهنگ شیعی تبریز را در کشور معرفی کند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: باید به عنوان مهد تشیع، فرهنگ غدیر را آنچنان در تبریز پررنگ برگزار کنیم که همچون سایر حوزه‌های فرهنگی رضایت رهبر معظم انقلاب در این زمینه نیز جلب شود.

  • منبع خبر : ایسنا