شرایط روحی روانی بازیکنان مس قابل قبول است
شرایط روحی روانی بازیکنان مس قابل قبول است

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با اشاره به وضعیت حاکم بر مسابقات ورزشی، گفت: شرایط روحی روانی بازیکنان مس قابل قبول است.

به گزارش نهال امید،اصلان سپهروند ضمن اشاره به پیگیری تمرینات روزانه تیم فوتسال مس سونگون ورزقان افزود: تیم فوتسال مس به عنوان مدافع قهرمانی لیگ برتر فوتسال با تمام توان و بازیکنان خود هر روز تمرینات تیمی را دنبال می کند تا امسال نیز جام مسابقات را در شهر تبریز نگه دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه آزمایش تست کرونای بازیکنان تیم انجام گرفته و به دنبال آن تست ۲ بازیکن تیم مثبت اعلام شد، این بازیکنان در قرنطینه خانگی ماندند تا بهبودی کامل بدست آورند.

سپهروند اضافه کرد: قبل از بازی اول که سی ام خرداد ماه در اصفهان برگزار خواهد شد، همه بازیکنان تیم و کادر فنی دوباره تست کرونا خواهند داد و با آزمایش های به روز تری وارد میدان مسابقات خواهند شد.  

وی در خصوص بازیکنان تیم عنوان کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم از لحاظ روحی و روانی د رشرایط بهتری قرار دارند که تنها با یک هدف که پیروزی و کسب مقام اول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور می باشد تمرین می کنند.

سپهروند در مورد محرومیت مدیرعامل باشگاه اظهار کرد: این محرومیت تمام شده و حامد نجفی در بازی اول مقابل تیم گیتی پسند اصفهان در کنار تیم مس خواهد بود.

بازی اول فینال مسابقات فوتسال لیگ برتر سی ام خرداد در اصفهان و بازی دوم ششم تیر در تبریز بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و چنانچه تعیین تیم فینالیست به مسابقه سوم کشیده شود این بازی در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا