سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد
سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد

طی آئینی «علی جعفری آذر» به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی و از زحمات «بهروز مهدوی» فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

بهروز مهدوی فرماندار سابق شهرستان تبریز در این مراسم گفت: مهمترین هدف ما در طول این چهار سال، حفظ آرامش شهرستان تبریز بود که بدون تنش و حاشیه و با همکاری تمامی مدیران برای رسیدن به این امر مهم تلاش کردیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد

وی ادامه داد: بر اساس آنچه که تفویض اختیار شد و در توان داشتیم، به همراه شورای تامین و شورای اداری شهر در پیشگیری و حل معضلات و مشکلات شهرستان تبریز تلاش کردیم تا شهر اولین‌ها شهری باشد که انسان‌های فرهیخته بتوانند در جایگاه خوبی قرار گیرند.

وی بیان کرد: روزهای شیرین و تلخ زیادی را سپری کردیم و روزهای شیرین من، روزهایی بودند که با مردم دیدار داشتم.

مهدوی افزود: برگزاری سه انتخابات سالم و بدون هیچگونه مشکل امنیتی، مدیریت تجمعات مهم مانند اعتراضات کارگری، دعوت و همراهی با خیّرین در کارهای عام المنفعه، ارتباط با سازمان‌های مردم نهاد و کانون‌های کارگری و پیگیری جدی مسائل و پروژه‌های عمرانی از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام داده ایم.

وی خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم امروز شهرستان تبریز در بخش روستایی به جز سه روستا از امکانات ۱۰۰ درصدی آب، برق و گاز برخوردار است و کمربندی دوم تبریز، ایستگاه خاوران، خطوط مترو، مسیرگشایی حاشیه نشینان شهر و حفاظت از مراتع طبیعی نیز در دستور کار قرار دارد.

فرماندار سابق شهرستان تبریز یادآور شد: تجمعات کارگری بخشی از روزهای تلخ بود که با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه برطرف شدند اما علاوه بر آن آتش سوزی بازار تبریز واقعه تلخ دیگری بود که در کمترین زمان ممکن خسارت پرداخت و بازار نیز بازسازی شد و همچنین وقوع سیل، زلزله، رانش کوه و ریزش ساختمان نیز از حوادث ناگوار دیگر این ایام بود.

وی گفت: یکی‌دیگر از اقدامات ما، حفظ بهداشت روانی مردم شهرستان بود که با تمام توان برای وصول به این امر تلاش کردیم و من امیدوارم که توانسته باشم در شأن مردم تبریز خدمتگزار لایقی باشم و اگر نقصان و کمبودی نیز وجود داشت، عاجزانه حلالیت می‌طلبم.

ماموریت اصلی ما خدمت به شهرستان تبریز است

سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز نیز در این آیین گفت: مأموریت اصلی ما ساخت ایران، پیشرفت جمهوری اسلامی، خدمت به مردم شهرستان تبریز و پیشرفت آذربایجان‌شرقی است.

علی جعفری آذر ادامه داد: دشمنان نظام و انقلاب به حد کافی برای این کشور و نظام، تنگنا و مشقت ایجاد کرده‌اند و به تعبیر خود کاری می‌کنند تا مردم ایران به ستوه آمده و به خیابان‌ها بریزند اما مردم ایران فشارها را تحمل و مقاومت کردند.

وی در پایان تاکید کرد: دست بر دست هم می‌دهیم و برای خدمتگزاری به مردم در ۲۴ ساعت و حتی بیشتر تلاش می‌کنیم و کوچه به کوچه می‌گردیم تا دردی از مردم کم کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد
سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد
سرپرست فرمانداری شهرستان تبریز معرفی شد

انتهای پیام