زنگ انقلاب در همه مدارس زنجان نواخته شد
زنگ انقلاب در همه مدارس زنجان نواخته شد

همزمان با سراسر کشور برنامه‌های دهه فجر در استان با نواخته شدن زنگ انقلاب در یکی از مدارس زنجان آغاز شد.

به گزارش نهال امید همزمان با سراسر کشور برنامه‌های دهه فجر در استان زنجان با نواخته شدن زنگ انقلاب در یکی از مدارس استان زنجان آغاز شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان زنجان در آیین زنگ انقلاب در این مراسم با اشاره به اینکه امید است در سایه انقلاب اسلامی، رشد بیش‌ از پیش دانش‌آموزان کشور میسر شود، اظهار کرد: زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان زنجان برگزار شده و تلاش داریم هر ساله این جشن در مدارس استان زنجان باشکوه‌تر برگزار شود.

علی اسماعیلی عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر دیدار و تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در این برنامه با اشاره به اینکه این ایام فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل سوم و چهارم انقلاب است، اظهار کرد: دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی با اشاره به اینکه با وجود اینکه دشمنان تا به امروز در رسیدن به این امر ناکام مانده است، اضافه کرد: دشمن هرگز دست از تلاش برنخواهد داشت، به همین خاطر تبیین صحیح این دستاوردها امری ضروری است.

وی با بیان اینکه ملت دارای هویت زیر بار ذلت نمی‌رود و هویت این است که تاریخ خود را بشناسد، اضافه کرد: یکی از سیاست‌های استعمارگران این است که سراغ کشورهایی می‌رود که ریشه ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ۲۴۰ شبکه خارجی شب و روز به فرهنگ ما هجوم می‌آوردند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب در جنگ نظامی موفق نشدند و برای همین نسل جوان را با جنگ‌نرم فرهنگی هدف گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا مثل زالو جهان را مکیده و اگر تاکنون انقلاب اسلامی ما ایستاده و سرپا مانده است، به دلیل بیداری اسلامی است، ادامه داد: سختی‌ها و دشواری‌ها تمام می‌شود ولی انقلاب ما همچنان پابرجا مانده است.

  • منبع خبر : فارس