دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود
دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز از برگزاری دومین دوره رقابت‌های جام پرچم در دهه فجر خبر داد.

رحیم ملاحسینی پیش از ظهر امروز، ۲۲ آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری دومین دور مسابقات جام پرچم اظهار کرد: جام پرچم با محوریت گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با شعار «راهت ادامه دارد» برگزار می‌شود.

وی افزود: این رقابت‌ها حرکت بزرگی است که می‌تواند محل تلاقی و احیای ارزش‌ها و برنامه‌های ورزشی باشد.

رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز بیان کرد: برگزاری این رویداد ملی افتخاری بزرگ و برگ دیگری از عنوان تبریز شهر اولین‌ها است که تکرار می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که همگی دست در دست هم دهیم تا این رویداد الگویی برای دیگر شهرها باشد و به نحو احسن و شایسته و در شان کلانشهر تبریز و استان انجام شود.

ملاحسینی خاطرنشان کرد: از همه نهادها و مجموعه‌های استانی و شهری در این رقابت‌ها حضور دارند و می‌خواهیم که این رقابت‌ها به نام تبریز و در شأن این شهر باشد.

رئیس سازمان بسیج کارکنان شهرداری تبریز تاکید کرد: در کنار برگزاری این رقابت‌ها، نیم‌نگاهی نیز به طرح بین‌المللی این رقابت‌ها به خصوص در میان کشورهای جهان سوم داریم.

وی با اشاره به تأکید شهردار تبریز مبنی بر ورزش همگانی گفت: سیاست آقای شهردار اختصاص هزینه‌های ورزشی شهرداری برای شهروندان و کودکان شهر است که با توجه به اینکه جام پرچم نیز در همین راستا است، استقبال خوبی کردند.

ملاحسینی تأکید کرد: رعایت عدالت در میادین ورزشی و پرهیز از حاشیه مواردی هستند که باید در این رقابت‌ها مدنظر مسئولان برگزاری باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رقابت‌های ورزشی جام پرچم از ۱۳ دی سال جاری تا ۲۲ بهمن در رشته‌های فوتبال، فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و هندبال در تبریز برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : ایسنا