دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود
دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود

دومین دوره جام پرچم در 10 رشته ورزشی در تبریز ‌برگزار می‌شود.

به گزارش نهال امید، رحیم ملاحسینی فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز گفت: ‌دومین دوره مسابقات جام پرچم یادواره سردار شهید سلیمانی در ۱۰ رشته ورزشی در رده سنی زیر ۱۴ سال انجام خواهد شد.

وی گفت: اولین دوره این مسابقات در ۱۰ روز بین ۳۴۶۳ ورزشکار نونهال در بهمن ۹۸ برگزار گردید و سال پیش این مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا انجام نگرفت.

ملاحسینی افزود: سال ۹۹ مرحله دوم و سوم را می‌خواستیم برگزار کنیم که به دلیل شیوع ویروس کرونا میسر نشد و با کاهش شیوع ویروس کرونا کم کم می توانیم با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی دوره دوم را برگزار کنیم.

وی گفت: دوره قبل در ۱۰ روز برگزار کردیم اما این دوره از دی به مدت ۴۴ روز به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و در ۲۲ بهمن این رقابت‌ها به پایان خواهد رسید.

رییس سازمان بسیج شهرداری تبریز بیان داشت: به دلیل عدم اخذ هزینه مسابقات شاهد استقبال خوب به خصوص مناطق کم برخوردار و محروم بوده و امیدواریم امسال شاهد استقبال بیشتر باشیم.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی نونهالان و نوجوانان تبریز با مفاهیم پرچم کشور و پیام‌های هر رنگ پرچم بوده و شعار دور قبل “من یک قاسم سلیمانی هستم” بود.

وی افزود: مسابقات را با کمترین هزینه برگزار می‌شود به طوری که کل هزینه اولین دوره ۸۰ میلیون تومان بود که ۵۰۰ جایزه هم به ورزشکاران و خانواده هایشان تقدیم کردیم.

به گفته وی مسابقات جام پرچم برای اولین بار در تبریز با همکاری سازمان بسیج شهرداری سپاه عاشورا و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی  شهرداری برگزار گردید و دومین دوره این مسابقات از دی ماه امسال آغاز خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس