دوشنبه های قرآنی در مساجد سطح استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است
دوشنبه های قرآنی در مساجد سطح استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است

مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی گفت: سه شنبه های مهدوی در سطح شهر تبریز در 2 منطقه برگزار می شد که در حال حاضر در 14 منطقه از شهر در حال اجرا است.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی، روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه محمودی دبیر جلسات تفسیر قرآنی مدیران به همراه چند تن از استادان قرآنی با حجت الاسلام آقاجانی دیدار کردند.

جلسات تفسیر قرآنی مدیران هر هفته روز یکشنبه با همکاری و هماهنگی محمودی و استادان قرآنی و با تفسیر حجت الاسلام آقاجانی و ضیایی برای مدیران و دبیران ادارات برگزار می شود.

آقاجانی گفت: الحمدلله دوشنبه های قرآنی نیز در سطح مساجد استان در حال برگزاری و روبه افزایش است و به عبارتی کمپین دوشنبه های قرآنی در مساجد شروع شده است که هم اکنون در بیش از ۵۰ مسجد جلسات تفسیر قرآن هفتگی برگزار می شود.

وی افزود: سعی ما بر این است که نماز و قرآن و مهدویت مهجوریت زدایی شوند و همانگونه که خداوند متعال در سوره مبارکه فرقان آیه ۳۰ میفرماید: “وَقالَ الرَّسولُ یا رَبِّ إِنَّ قَومِی اتَّخَذوا هٰذَا القُرآنَ مَهجورًا” همه ی دغدغه مندان فرهنگی در سطح کشور باید در مهجوریت زدایی تلاش مضاعف نمایند.

مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان گفت: سه شنبه های مهدوی نیز در سطح شهر تبریز در ۲ منطقه برگزار میشد که در حال حاضر در ۱۴ منطقه از شهر در حال اجرا است.

وی در پایان گفت: طی نامه ای به تمامی مدیران و روسای ادارات و دستگاه های اجرایی استان از طرف ستاد اقامه نماز در موضوع احتمام به نمازهای جماعات در ادارات و شرکت ها نیز ابلاغ شده است.

  • منبع خبر : روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی