جلسه هماهنگی و رسیدگی به اعتراض مدیران دفاتر پیشخوان آذربایجان‌شرقی برگزار شد
جلسه هماهنگی و رسیدگی به اعتراض مدیران دفاتر پیشخوان آذربایجان‌شرقی برگزار شد

پیرو تجمع مدیران دفاتر در مقابل استانداری، جلسه‌ای در راستای رسیدگی به مشکلات دفاتر پیشخوان آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، دبیرکارگروه دفاتر پیشخوان و ۲۰ نفر از مدیران منتخب دفاتر پیشخوان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد. محمد فرزاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن خوش […]

پیرو تجمع مدیران دفاتر در مقابل استانداری، جلسه‌ای در راستای رسیدگی به مشکلات دفاتر پیشخوان آذربایجان‌شرقی با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، دبیرکارگروه دفاتر پیشخوان و ۲۰ نفر از مدیران منتخب دفاتر پیشخوان در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

محمد فرزاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ضمن خوش آمدگویی و اظهار استقبال از حضور مدیران محترم دفاتر پیشخوان در این اداره کل، به منظور طرح مشکلات، گفت: بنده و همکارانم در اداره کل ارتباطات همواره از انتقادات و طرح مشکلات سازنده استقبال می‌کنیم و تمام تلاشمان در راستای خدمت رسانی مناسب و در شان مردم استان به خصوص مدیران دفاتر پیشخوان در سطح استان است.

لازم به ذکر است، در این جلسه که با حضور ۲۰ نفر از مدیران دفاتر پیشخوان منتخب در محل اتاق جلسه اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تشکیل شد، اعضای انجمن صنفی و مدیران حاضر به طرح نکته نظرات خود پرداخته و پاسخ لازم از طرف رئیس و دبیر کارگروه ارائه شد.

پیگیری افزایش نرخ‌های خدمات در حال ارائه در دفاتر که از چندین سال پیش تعدیل نشده، سختگیری در خصوص مجوزهای جدید با توجه به افزایش تعداد دفاتر در سطح استان و رکود فعالیت‌های آنان، بررسی الزام تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی پروانه دفاتر و همچنین پیشنهاد افزایش اختیارات کارگروه و امکان اخذ تصمیمات متناسب با موقعیت هر استان به تهران، خلاصه موارد مطروحه از طرف مدیران دفاتر بود.

در ادامه مقرر شد نسبت به پیگیری موارد مطروحه از طرف اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، اقدام و نتیجه به اطلاع انجمن صنفی برسد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در انتهای این جلسه جمعی از مدیران دفاتر پیشخوان استان با اعطای لوح تقدیری از زحمات و پاسخگویی‌های محمد فرزاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش، جمعی از مسئولان دفاتر پیشخوان دولتی تبریز به علت برخی مطالبات صنفی، مقابل استانداری آذربایجان شرقی تجمع کرده بودند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا