تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس تا شهریورماه سالجاری
تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس تا شهریورماه سالجاری

شهردار تبریز از تلاش برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس تا هفته دفاع مقدس امسال خبر داد.

یعقوب هوشیار، جمعه، ۲۳ اردیبهشت‌ماه، در جلسه هماهنگی تکمیل پارک‌موزه دفاع مقدس اظهار کرد: در این پروژه برخی مشکلات وجود دارد که باید روی آن‌ها متمرکز شده و حل کنیم.

وی ادامه داد: همچنین یک‌سری عملیات عمرانی داخلی وجود دارد که موسسه عاشورا قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در کمترین زمان اجرا می‌کند.

وی، تاکید کرد: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا فرا رسیدن هفته دفاع مقدس باقی نمانده، لازم است عملیات اجرایی تکمیل این پروژه در سریع‌ترین زمان انجام شود تا شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

هوشیار، یادآور شد: با امضای تفاهم‌نامه‌های لازم، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) می‌تواند در روزهای آینده عملیات اجرایی را آغاز کند.

وی افزود: هر دو هفته یکبار جلسه هماهنگی تکمیل پارک موزه دفاع مقدس در محل همین پارک‌موزه برگزار می‌شود تا گزارشاتی از آخرین وضعیت پروژه ارائه شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: این پروژه یکی از پروژه‌های ارزشمند شهرمان است که از ظرفیت‌های ویژه‌ای برخوردار بوده و پس از بهره‌برداری کامل، می‌تواند مورد استفاده شهروندان قرار گرفته و در جذب گردشگر موثر باشد.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در این جلسه همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گزارشی درباره آخرین اقدامات انجام شده در پارک موزه دفاع مقدس ارائه کرد.