تزریق ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی
تزریق ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تزریق حدود ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی، خبر داد و گفت: این آمار غیر از واکسن تزریقی به کادر درمان است. عباسعلی درستی در تشریح جزییات این خبر، گفت: روند واکسیناسیون کرونا در آذربایجان شرقی هم مطابق با سراسر کشور در حال انجام بوده و غیر […]

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز از تزریق حدود ۸۵۰۰ دز واکسن کرونا در آذربایجان شرقی، خبر داد و گفت: این آمار غیر از واکسن تزریقی به کادر درمان است.

عباسعلی درستی در تشریح جزییات این خبر، گفت: روند واکسیناسیون کرونا در آذربایجان شرقی هم مطابق با سراسر کشور در حال انجام بوده و غیر از مقدار مذکور، ۴۰ درصد از واکسن‌ها هم به کادر بهداشت و درمان تزریق شده است.

وی اضافه کرد: واکسیناسیون سایر گروه‌ها هم شامل سالمندان، جانبازان، کارکنان آرامستان‌ها و بیماران خاص مانند بیماران دیالیزی و بیماران مبتلا به هموفیلی در حال انجام بوده و روز گذشته هم تعدادی از پاکبانان واکسینه شدند.

وی در تشریح آخرین وضعیت رنگبندی کرونایی شهرستان‌های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: سراب در وضعیت قرمز و عجبشیر و جلفا در وضعیت نارنجی قرار دارند.

وی از وضعیت آبی و زرد سایر شهرستان‌های آذربایجان شرقی، خبر داد و گفت: شاهد روند افزایشی در تعداد بستری‌ها در حد ۱۵ الی ۲۰ درصد طی چند روز گذشته هستیم؛ آمار بیماران سرپایی و مراجعه کننده به درمانگاه‌ها و کلینیک‌ها و همچنین موارد جدید بیماری هم در استانمان رو به افزایش است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در خاتمه متذکر شد: خواهش می‌کنیم مردم موضوع را جدی بگیرند و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا