تراکتور یک برند شناخته شده ملی در سطح جهانی است/ افزایش تولید تراکتورهای سنگین
تراکتور یک برند شناخته شده ملی در سطح جهانی است/ افزایش تولید تراکتورهای سنگین

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به اینکه تولید تراکتورهای سنگین در این شرکت رفته رفته در حال افزایش است، گفت: برنامه داریم تا ضمن افزایش تولید و تامین همه نیازهای داخلی به حوزه صادرات وارد شده و برند ملی تراکتور را به کشورهای خارجی صادر کنیم.

به گزارشنهال امید ، مصطفی وحیدزاده در جلسه هم‌اندیشی با فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت الحدید به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در حال حاضر تولید، عرصه جهاد است، اظهار کرد: این تعبیر در مقطع و موقعیت کنونی واقعیتی غیرقابل انکار و ملموس می‌باشد، چراکه دشمنان می‌دانند با نشانه رفتن تولید این کشور قلب اقتصاد، معیشت و آرامش جامعه را هدف قرار می‌دهند و این خواسته دشمن است که جامعه دور از آرامش به سمت انحطاط و نابودی خواهد رفت.

وی افزود: با الگو قرار دادن این فرمایشات و اینکه تراکتورسازی ایران نمادی از صنعت، اقتدار، غرور و سربلندی برای نه تنها کشور بلکه تک تک ما محسوب می‌شود و نباید بگذاریم دشمنان سرنوشتی مانند دیگر واحدها را برای آن رقم بزنند.

اختصاص اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای معیشت کارکنان تراکتورسازی

وی با تاکید بر اینکه تمام پرسنل گروه معظم تراکتورسازی ایران بر رشد و بالندگی آن آستین همت بالا زده‌اند، متذکر شد: در کنار این همت، مدیریت این مجموعه نیز تا حد امکان در تلاش برای رفع مشکلات معیشتی و رفاهی کارکنان و خانواده‌های آنها هستند به‌طوریکه طی ۳ ماهه گذشته صرفاً ۲ هزار میلیارد ریال در جهت این اهداف مجوز هیات مدیره دریافت و اختصاص یافته است.

وحیدزاده در عین حال تاکید کرد: کارگران مهم‌ترین حامیان و پشتیبانان، مدیران تراکتورسازی محسوب می‌شوند و این پشتیبانان به هیچ عنوان اجازه رخنه و رسوخ در تار و پود این واحد صنعتی موفق ایران را به کسی نخواهند داد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران همچنین از کارکنان تراکتورسازی خواست تا مثل همیشه هوشیاری و درایت لازم را به خرج دهند و همچنان با دستان پرتوان خود چرخ‌‍‌های تولید این گروه را در دست گرفته و بچرخانند تا هم فرصت دست‌اندازی به این چرخه را از دشمنان مدنظر مقام معظم رهبری گرفته و هم اینکه خود راهبر این سیستم باشند.

وی، کارکنان و مدیران تراکتورسازی  را همکارانی خطاب کرد که مثل همیشه در کنار هم، همچنان پله‌های ترقی و رشد را به کوری چشم دشمنان طی خواهند کرد و یادآور شد: مدیران گروه نیز با تکیه بر همین توان تولیدی کارگران و ارزش افزوده حاصل از آن تلاش مضاعف و تمام همیت خود را در جهت نیل به خواسته‌های کارکنان معطوف خواهند کرد.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان اینکه تراکتور یک برند شناخته شده ملی در سطح جهانی است، خاطرنشان کرد: اکنون که تراکتور ایران در سطح بین‌المللی نامی آشناست که همگی زیر سایه تلاش‌های بیش از نیم قرن میسر شده است.

 وحیدزاده با اشاره به اینکه تولید تراکتورهای سنگین در این شرکت رفته رفته در حال افزایش است، بیان داشت: برنامه داریم تا ضمن افزایش تولید و تامین همه نیازهای داخلی به حوزه صادرات وارد شده و برند ملی تراکتور را به کشورهای خارجی صادر کنیم.

وی اضافه کرد: وظیفه خود می‌دانیم که در راستای خودکفایی ملی کمک کنیم و امروز با وجود تمامی مشکلات و تحریم‌های اقتصادی موجود نه تنها تولیدمان را کاهش ندادیم بلکه با افزایش تولید به سمت رفع مشکلات می‌رویم.

  • منبع خبر : فارس