بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع راه روستایی و شریانی بناب آسفالت ریزی شده است
بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع راه روستایی و شریانی بناب آسفالت ریزی شده است

فرماندار بناب گفت: بیش از ۲۵۰ هزار مترمربع راه روستایی و شریانی شهرستان با اعتباری بیش از ۳۱ میلیارد تومان آسفالت ریزی شده است.

رضا لعلی در حاشیه‌ی بازدید از روند اجرای عملیات روکش آسفالت شهرستان بناب، اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده حجم بزرگی از راه‌های روستایی و ورودی شهرستان بناب از سمت شهرستان عجبشیر آسفالت ریزی شده است.

وی در همین زمینه از اجرای روکش آسفالت راه روستایی چپقلو با متراژ ۳۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت راه روستایی ینگی کند خانه برق با متراژ ۱۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع، روکش آسفالت شهر خوشه مهر با متراژ ۳۲ هزار مترمربع، اجرای روکش آسفالت راه روستایی (۳۶ هزار)و داخل روستایی (۱۱ هزار) چلقایی با مجموع متراژ ۴۷ هزار مترمربع خبر داد.

وی از اجرای روکش آسفالت روستای روشت بزرگ با متراژ ۱۸ هزار مترمربع در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در مجموع شاهد اجرای روکش آسفالت نزدیک به ۱۵۰ هزار مترمربع راه روستایی در شهرستان بناب با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ درصد از اعتبارات مربوط به راه روستایی از محل قیر رایگانی بوده است که اداره کل راهداری و حمل نقل جاده تامین کرده و ۵۰ درصد دیگر از محل اعتبارات استانی که در اختیار فرمانداری‌ها است، تامین شده است.

لعلی، همچنین از اجرای روکش آسفالت وردی شهرستان بناب از سمت شهرستان عجبشیر در مسیر رفت و برگشت خبر داد و گفت: شش کیلومتر از ورودی شهرستان بناب از سمت شهرستان عجبشیر و سه کیلومتر از سمت بناب به عجبشیر با مجوع متراژ ۱۰۰ هزار مترمربع و اعتبار ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی آسفالت ریزی شده است.