بهره برداری از تمامی پروژه‌های بهداشتی هشترود تا پایان فروردین ماه
بهره برداری از تمامی پروژه‌های بهداشتی هشترود تا پایان فروردین ماه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تمامی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام بهداشتی در هشترود تا پایان فروردین ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید. دکتر محمد حسین صومی در بازدید نوروزی از مراکز درمانی هشترود، خاطر نشان کرد: دو میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم سازی بیمارستان هشترود در نظر گرفته شده و این تخصیص اعتبار […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تمامی پروژه‌های عمرانی نیمه تمام بهداشتی در هشترود تا پایان فروردین ماه سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر محمد حسین صومی در بازدید نوروزی از مراکز درمانی هشترود، خاطر نشان کرد: دو میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم سازی بیمارستان هشترود در نظر گرفته شده و این تخصیص اعتبار تا مقاوم سازی کلی ادامه دار خواهد بود. 

وی با بیان این‌که اختصاص دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان‌های هشترود و ملکان در اولویت کاری دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد، خاطر نشان کرد: تجهیز درمانگاه‌های هشترود و میانه نیز یکی دیگر از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی است. 

وی اظهار کرد: مجموعه مطالبات پرسنل مجموعه بهداشت و درمان آذربایجان شرقی تا پایان آذر ماه سال گذشته به حسابشان واریز شده است. 

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی هم در بازدید نوروزی از بیمارستان هشترود، از دکتر صومی خواست تا پرداخت کارانه و اضافه کاری پرسنل بهداشت و درمان را به روز کند و برای مقاوم سازی بیمارستان هشترود اعتبارات ویژه‌ای را در نظر گیرد. 

سید حمزه امینی، اضافه کرد: طی مکاتبات مستقیمی که با وزرات بهداشت و درمان انجام شده است، نیمه دوم اردیبهشت ماه سالجاری دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان هشترود اختصاص خواهد یافت. 

وی ادامه داد: دستور پیگیری مسئله پزشک خاطی که از مردم برای انجام عمل‌های جراحی پول زیر میزی دریافت می‌کرد نیز به شبکه بهداشت و درمان صادر شده و قطعا با این پزشک که مردم را سر کیسه می‌کرد، برخورد خواهد شد. 

فرماندار هشترود نیز در این دیدار با انتقاد از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، گفت: متاسفانه کار ساخت و تجهیز درمانگاه هشترود طولانی شده و کار ساخت یک بیمارستان در سایر نقاط استان خیلی زودتر از ساخت درمانگاه در هشترود بوده است.

امین امینیان اضافه کرد: این درمانگاه قرار بود در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری برسد اما متاسفانه تاکنون این مرکز درمانی به بهانه‌های مختلف افتتاح نشده است. 

وی اضافه کرد: وجود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان هشترود به علت واقع شدن ۹۰ کیلومتر از محدوده این شهرستان در اتوبان تبریز تهران و تصادفات جاده‌ای، مسافر پذیر بودن و بروز حوادث مختلف در جاده‌های مواصلاتی، ضروری است و باید دانشگاه علوم پزشکی به وعده خود در قبال اختصاص دستگاه سی تی اسکن به بیمارستان هشترود عمل کند.

رئیس بیمارستان هشترود، دکتر سعیده مداح نیز خواستار تجهیز درمانگاه تازه تاسیس هشترود شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا