باید راه شهدا را ادامه دهیم
باید راه شهدا را ادامه دهیم

نماینده مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران گفت: باید در زمینه‌ی ارتقاء جایگاه ایثارگران تلاش کنیم و سعی کنیم تا جایی که می‌توانیم آنها را تکریم کرده و مشکلات آنها را احصا کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا رستمی روز چهارشنبه، اول تیرماه، در جلسه‌ی هم‌اندیشی مسئولین امور ایثارگران شرکت ملی پالایش و پخش اظهار کرد: جایگاه ایثارگران بسیار بالا است و ما مدیون زحمات آنها هستیم؛ باید سعی کرد تا کاری کنیم شرمنده‌ی آنها نشویم و قدردان زحمات شهدا باشیم.

وی ادامه داد: باید از وصیت‌نامه شهدا درس گرفت تا با مطالعه آن، آرزو و آرمان‌های شهدا را یاد بگیریم که اکنون وظیفه‌ی ما، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید آن را به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

وی افزود: خدمت به خانواده‌های ایثارگران و شهدا نیز بسیار مهم است چراکه شهدا با طوفان ایثار و شهادت خود سبب سربلندی کشور ما شدند و ما به‌عنوان خادم در اختیار آنها هستیم.

نماینده مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران همچنین یادآور شد: افرادی که مسئول ایثارگران می‌شوند، سعی کنند سعه صدر بالایی داشته باشند چراکه ما نباید حجاب درست کرده و بگوییم میز خدمت داریم و نمی‌توانیم به درخواست شما رسیدگی کنیم، سعی کنید در اتاق خود را به روی ایثارگران باز نگهدارید که سعه صدر بالا عملاً رمز و موفقیت شما خواهد بود اما برخی اوقات مطالبی منعکس می‌شود که درست نیست.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی مدیران بازدید میدانی و دیدار حضوری با خانواده شهدا باشد و تا جایی که مر قانون اجازه می‌دهد، پیگیری کرده و گره گشای مشکلات آنها باشند نه اینکه خود هم گره درست کنند.

به گزارش نهال امید ، حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی در پایان تاکید کرد: جلسه‌ی ستاد امور ایثارگران که ماهانه تشکیل می‌شود، جلسه‌ی خوبی بوده و مصوبات آن قابل اجرا است و هر پیشنهادی که دارید در این جلسات مطرح کنید تا این خدمت‌ها باقیات و صالحات شما باشند.