افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی
افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خبرداد. محمدرضا کیان در این خصوص اظهار کرد: در این مرکز، دوره‌های مهارتی مورد نیاز دانشجویان با نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد […]

معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از افتتاح مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان خبرداد.

محمدرضا کیان در این خصوص اظهار کرد: در این مرکز، دوره‌های مهارتی مورد نیاز دانشجویان با نظارت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برگزار خواهد شد و دانشجویان می‌توانند با استفاده از این دوره‌ها، سطح مهارت و توانمندی خود را ارتقا داده و در صورت قبولی در آزمون پایان دوره، گواهینامه مهارتی کسب کنند.

وی در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه استانی، افزود: توانمندسازی دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، فراهم‌سازی بسترهای اشتغال مولد دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف دانشگاهی، استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی طرفین در راستای انجام ماموریت‌ها و تکالیف سازمانی از جمله اهداف این مرکز است.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، وی با تشریح دستورالعمل تاسیس مرکز، از مدیریت این مرکز توسط اعضای شورای راهبری خبر داد.

بر اساس دستورالعمل مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان، شورای راهبری مرکز، به عنوان رکن هدایت گر و تصمیم گیر، متشکل از “نماینده اداره کل(رئیس مرکز شهرستان) به عنوان رئیس شورا، نماینده دانشگاه، نماینده کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان، نماینده انجمن صنفی دفاترمشاوره شغلی وکاریابی‌های غیر دولتی استان، نماینده شورای صنفی دانشجویان یا تشکل‌های دانشجویی دانشگاه، مدیراجرایی مرکز به عنوان دبیر شورا” است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا