افتتاح رمپ دسترسی یوسف‌آباد به اتوبان پاسداران تبریز تا ۲ ماه آینده
افتتاح رمپ دسترسی یوسف‌آباد به اتوبان پاسداران تبریز تا ۲ ماه آینده

شهردار تبریز از افتتاح و بهره‌ برداری پروژه رمپ اتصال یوسف آباد به اتوبان پاسداران شهر در دو ماه آینده خبر داد. ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با خیرنگاران، اظهار کرد: خیابان دو بانده و عریض یوسف آباد به دلیل عدم دسترسی آن به اتوبان پاسداران مسدود شده بود که با برنامه‌ریزی شهرداری منطقه یک شهر و […]

شهردار تبریز از افتتاح و بهره‌ برداری پروژه رمپ اتصال یوسف آباد به اتوبان پاسداران شهر در دو ماه آینده خبر داد.

ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با خیرنگاران، اظهار کرد: خیابان دو بانده و عریض یوسف آباد به دلیل عدم دسترسی آن به اتوبان پاسداران مسدود شده بود که با برنامه‌ریزی شهرداری منطقه یک شهر و مصوبه شورای شهر، رمپ دسترسی آن به این اتوبان طراحی و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی افزود: شیب بلند منطقه و ساخت‌ و سازهایی که در آن‌جا نیاز به تملک داشت، زمان بر بوده و اعتبار زیادی برای تملک آن ساخت و سازها نیاز بود که با اراده شهرداری منطقه این پروژه آغاز و عملیات اجرایی آن به سرعت پیش می‌رود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه پیشرفت خوبی داشته و موارد فنی این پروژه نیز امروز مورد ارزیابی و بررسی مجدد قرار گرفت.

شهین باهر اضافه کرد: تلاش داریم تا به بهترین نحو ممکن این دسترسی به خیابان‌های شمالی و جنوبی را ایجاد کرده و تحویل شهروندان دهیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا