اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته آینده
اطلاعیه فعالیت مدارس آذربایجان شرقی در هفته آینده

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای جزئیات فعالیت مدارس استان را در هفته‌ی آینده اعلام کرد.

به گزارش نهال امید طبق این اطلاعیه، بر اساس تصمیم چهل‌وهفتمین جلسه‌ی ستاد استانی مقابله با کرونا جزئیات نحوه‌ی فعالیت مدارس استان برای هفته آینده به شرح زیر است:

مدیران و عوامل اجرایی جهت پشتیبانی آموزش‌ها در همه‌ی رنگ بندهای کرونایی با رعایت دقیق نکات بهداشتی در مدرسه حضور خواهند داشت‌.

در شهرهایی با رنگ‌بندی قرمز، فعالیت‌های آموزشی و پرورشی کلیه‌ی مدارس، آموزشگاهها و … در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده آموزشها را حضوری ‌و با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند.

در شهرهایی با رنگ‌بندی نارنجی، زرد و آبی نیز فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی، دوره اول متوسطه در مدارس شهری به‌صورت غیرحضوری پیگیری خواهد شد و مدارس دوره‌ی دوم متوسطه شهری و کلیه‌ی مدارس روستایی نیز طبق دستورالعمل‌هایی که پیشتر ابلاغ شده، آموزش‌ها را حضوری و با رعایت دقیق نکات بهداشتی پیگیری می‌کنند.

همچنین بر اساس آخرین آمار رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز ۹ شهرستان آذرشهر، اهر، شبستر، ملکان، هشترود، سراب، هریس، مراغه و جلفا در وضعیت قرمز، شهرستان‌های هوراند، چاراویماق، عجبشیر و خداآفرین در وضعیت زرد و سایر شهرستان‌های استان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.