ارائه راهکار برای امور مدیریت شهری، هدف شورای سیاستگذاری گام دوم انقلاب
ارائه راهکار برای امور مدیریت شهری، هدف شورای سیاستگذاری گام دوم انقلاب

قائم مقام شهردار تبریز، هدف از ایجاد شورای سیاستگذاری مأموریت‌های شهری در زمینه گام دوم انقلاب را ارائه راهکار و شیوه عمل مشخص برای امور حوزه مدیریت شهری دانست.

به گزارش نهال امید ، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری ماموریت‌های شهری در زمینه گام دوم انقلاب و فعالیت‌های دانش بنیان و اشتغال آفرین با حضور محبوب تیزپاز قائم مقام شهردار تبریز، روح‌الله رشیدی رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر و معاونان شهردار برگزار شد.

محبوب تیزپاز در خصوص برگزاری این نشست گفت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد گام دوم انقلاب و راهی که برای گام دوم انقلاب ترسیم کرده‌اند، در حوزه مدیریت شهری بعضی از امور بدون متولی مانده و یا راهکار و شیوه عمل مشخصی برای اجرا وجود ندارد.

وی ادامه داد: به همین دلیل و برای اینکه این خلأها را پر کنیم، جلسه شورای سیاستگذاری در این زمینه برگزار و ذیل این جلسه، کارگروه تخصصی و علمی و ذیل آن نیز کمیته‌های علمی تشکیل خواهد یافت تا موضوعات مختلف مدیریت شهری و شهرداری، مطالعه شود.

تیزپاز با اشاره به محورهای مورد بحث در این جلسه، عنوان کرد: چهار محور اقتصاد مقاومتی، شهرسازی اسلامی، جهاد فرهنگی و مدیریت جهادی که از حوزه مدیریت شهری در گام دوم انقلاب مشخص شده، در این جلسه مورد مطالعه قرار گرفت و همچنین اعضای شورای سیاستگذاری نیز مشخص شدند.

میکائیل جمال پور دبیر علمی نخستین همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب به عنوان رئیس کمیته تخصصی این شورا انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، قائم مقام شهردار، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای شهر، معاونان مالی و اقتصادی، خدمات شهری، شهرسازی، هماهنگی امور مناطق و حمل و نقل و ترافیک و رئیس مرکز پژوهش‌های شهرداری اعضای شورای سیاستگذاری هستند.

  • منبع خبر : ایسنا