اختصاص خودروهای تمام مکانیزه جهت حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی
اختصاص خودروهای تمام مکانیزه جهت حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت : طبق دستور شهردار تبریز دو دستگاه خودروی فورد تمام مکانیزه مدرن برای حمل پسماندهای عادی شده بیمارستانی اختصاص یافتند.

به گزارش نهال امید،علیرضا اصغری در تشریح این مطلب افزود : طی دو روز آینده این خودروها برای اولین بار با هدف رعایت هرچه بیشتر مسائل بهداشتی و زیست محیطی به کار گرفته خواهد شد.

او این اتفاق را به عنوان یکی از اتفاقات مهم در حوزه مدیریت پسماند نام برد و اضافه کرد : ارزش تقریبی این خودروها ۳۰ میلیارد ریال است و جزو مدرنترین خودروهای حمل زباله می‌باشد که با بکار گیری در حوزه حمل پسماندهای بیمارستانی، از این به بعد هیچگونه مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

اصغری در آخر خاطر نشان کرد : مجموعه شهرداری تبریز تمامی تلاش خود را در جهت حفظ سلامت شهروندان، رعایت جدی بهداشت و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار می‌کند و در همین راستا شهردار تبریز دستور ویژه‌ای برای اختصاص این دو خودرو برای حمل مکانیزه پسماندهای بیمارستانی عادی شده صادر کردند که با عنایت خداوند متعال و تلاش‌های عوامل سازمان مدیریت پسماند طی دو روز آینده این خودروها در خصوص حمل پسماندهای بیمارستانی به کار گرفته خواهد شد.

  • منبع خبر : شهریار