اجرای ۷۰۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی
اجرای ۷۰۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی از اجرای ۳۴ هزار مترمربع آسفالت و لکه گیری معابر و ۷۰۰۰ متر شبکه فاضلاب در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد

سید مرتضی نیرومند اسکویی در پایان جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، در جمع خبرنگاران گفت: پروژه‌های خیابان سازی، شبکه فاضلاب، اجرای خط انتقال و شبکه روشنایی برق و تجهیز چاه از عمده پروژه‌های اجرایی در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی است.

وی افزود: این پروژه‌ها به منظور ارتقای زیرساخت شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی با هدف تامین رفاه صنعتگران تکمیل و یا در حال اجرا است.

وی در خصوص اتمام پروژه خیابان سازی، گفت: پروژه خیابان‌سازی، آسفالت و لکه گیری معابر با اعتبار بالغ بر ۸۴ میلیارد ریال و حجم ۳۴ هزار مترمربع به اتمام رسید.

نیرومند تصریح کرد: اصلاح مسیر ورودی شهرک صنعتی از مهمترین مطالبات صنعتگران شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که به همت معاونت فنی شرکت به پایان رسید.

وی در خصوص اجرای شبکه فاضلاب شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: در جهت جمع آوری و انتقال صحیح فاضلاب‌ها به تصفیه خانه فاضلاب صنعتی، اجرای شبکه فاضلاب در دستور کار قرار گرفته و تاکنون هفت کیلومتر از شبکه فضلاب با اعتبار بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصد در حال اجرا است.

وی در خصوص ایجاد زیرساخت‌های برق در شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز افزود: ظرف دو سال اخیر پروژه‌های شبکه روشنایی معابر به مقدار چهار کیلومتر، احداث پست‌های هوایی به تعداد سه دستگاه، احداث ساختمان و تجهیز یک دستگاه پست کلیدخانه برق، انتقال خط فشار متوسط هوایی سه مداره از محل پست فوق توزیع صوفیان به شهرک صنعتی با کابل فاصله دار به مقدار بیش از چهار کیلومتر با هزینه کرد بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام یافته است. 

نیرومند اظهار کرد: در سال جاری نیز پروژه ورود و خروج فیدرهای احداثی به کلیدخانه و توسعه شبکه توزیع ۲۰ کیلوولت در فاز توسعه شهرک صنعتی آیت الله هاشمی رفسنجانی با مبلغ قراردادی تقریبا ۲۰ میلیارد ریال و با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۰ درصد در حال اجرا است.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی، وی افزود: به منظور تامین آب مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی نسبت به جابجایی و حفر یک حلقه چاه اقدام کرده که با توجه به نیاز واحدهای مستقر در شهرک صنعتی، تجهیز چاه جدید و اجرای خط انتقال و تجهیز چاه آب در حال انجام است.