آذربایجان‌شرقی رتبه نخست کشوری المپیاد علمی دهیاران را کسب کرد
آذربایجان‌شرقی رتبه نخست کشوری المپیاد علمی دهیاران را کسب کرد

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: دهیاران منتخب استان رتبه نخست چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور را کسب کردند. تقی کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دهیاران منتخب آذربایجان شرقی در این المپیاد علمی که ۲۰ بهمن سال گذشته برگزار شد، میانگین نمره ۸۵.۶ را کسب کردند و […]

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: دهیاران منتخب استان رتبه نخست چهارمین المپیاد علمی دهیاران کشور را کسب کردند.

تقی کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دهیاران منتخب آذربایجان شرقی در این المپیاد علمی که ۲۰ بهمن سال گذشته برگزار شد، میانگین نمره ۸۵.۶ را کسب کردند و در بین استان‌های کشور، حائز رتبه نخست شدند.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد برای اولین بار به صورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی برگزار شد، افزود: این المپیاد سراسری با حضور ۲۲۴ نفر از دهیاران برتر آموزش‌های مکاتبه‌ای ۳۱ استان کشور برگزار شد.

کرمی گفت: در مجموع، پنج امتیاز برتر این المپیاد را  هفت نفر از دهیاران استان‌های کرمان، آذربایجان شرقی، کردستان و تهران کسب کردند که سه نفر از آنها از دهیاران آذربایجان شرقی بودند.

وی با اشاره به اهمیت تحول در نهاد آموزش با ورود به عصر اطلاعات، اضافه کرد: تحول در نگاه سنتی آموزش و بهره‌گیری از آموزش های غیرحضوری و ظرفیت‌های مجازی در آموزش کارکنان شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.

  • منبع خبر : ایرنا