آذربایجانی‌ها پیشتاز کارهای خیر هستند
آذربایجانی‌ها پیشتاز کارهای خیر هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجانی‌ها همواره در کارهای خیر، پیشتاز هستند و باید همه با هم برای ترویج بیشتر این فرهنگ نیک و خداپسندانه تلاش کنیم. محمدرضا پورمحمدی در آیین ملی تجلیل از خیران و ماندگاران فعال در عرصه روستا که با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خیرین، انسان‌های […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجانی‌ها همواره در کارهای خیر، پیشتاز هستند و باید همه با هم برای ترویج بیشتر این فرهنگ نیک و خداپسندانه تلاش کنیم.

محمدرضا پورمحمدی در آیین ملی تجلیل از خیران و ماندگاران فعال در عرصه روستا که با حضور معاون اول رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، گفت: خیرین، انسان‌های بزرگوار و نجیبی هستند که به سهم خود در خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه سهیم هستند.

وی با اشاره به پیشتازی آذربایجانی‌ها در کارهای خیر و دستگیری از محرومان جامعه، اظهار کرد: بزرگ‌مردان و شیرزنان بسیاری از این خطه کشور، همواره برای مشارکت در کارهای خیر و نوع دوستانه گام برمی‌دارند.

وی با تاکید بر ضرورت ترویج بیشتر کارهای خیر در بین مردم، گفت: گروه‌های موثر جامعه، صدا و سیما و رسانه‌ها باید در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

به نقل از روابط عمومی استانداری، وی در این آیین، با اهدای لوح سپاس از خیران حوزه‌های نوسازی و تجهیز مدارس، آبرسانی به روستاها و مناطق محروم، علوم پزشکی و خیران حوزه دهیاری قدرانی کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا