آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره در شهرک رشدیه تبریز
آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره در شهرک رشدیه تبریز

مسئول ایستگاه شماره هفت آتش نشانی تبریز از وقوع آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره‌ای در شهرک رشدیه شهر خبر داد. عابدینی در تشریح این حادثه گفت: با اعلام ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به ایستگاه شماره هفت آتش نشانی تبریز، مبنی بر آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره واقع در شهرک رشدیه تبریز در راس […]

مسئول ایستگاه شماره هفت آتش نشانی تبریز از وقوع آتش سوزی در ساختمان نیمه کاره‌ای در شهرک رشدیه شهر خبر داد.

عابدینی در تشریح این حادثه گفت: با اعلام ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی به ایستگاه شماره هفت آتش نشانی تبریز، مبنی بر آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره واقع در شهرک رشدیه تبریز در راس ساعت ۱۰:۳۵ دقیقه، بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: با توجه به وسعت آتش سوزی که در طبقه منفی یک این ساختمان به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع رخ داده بود، نیروهای آتش نشانی وارد عمل شدند که با مهار آتش سوزی توانستیم به طبقات بالا نفوذ کنیم و تعداد ۱۳ نفر کارگر را که در طبقات هشتم و هفتم گرفتار آتش بودند را صحیح و سالم به نقطه امن هدایت کنیم.

وی از مهار کامل این آتش سوزی خبر داد و گفت: از تمامی همشهریان و مهندسان عزیز درخواست می‌کنیم که در زمان ساخت و ساز، پیش از هر کاری ابتدا ایمنی را رعایت کنند.

وی متذکر شد: متاسفانه در محل آتش سوزی امروز هیچگونه ابزار ایمنی از جمله کلاه ایمنی برای کارگران وجود نداشت که در نتیجه این بی احتیاطی‌ها آتش سوزی رخ دادپ

عابدینی افزود: این حادثه خوشبختانه هیچگونه صدمات جانی در پی نداشت.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا