قهوه خانه‌های متخلف در اهر پلمب می‌شوند
قهوه خانه‌های متخلف در اهر پلمب می‌شوند

فرماندار اهر از برخورد جدی با قهوه خانه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد. رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اهر، گفت: در این راستا قهوه خانه‌هایی که الزامات بهداشتی بیماری کرونا را رعایت نکنند، با معرفی بهداشت توسط اکیپ مشترک اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف، اماکن و بهداشت […]

فرماندار اهر از برخورد جدی با قهوه خانه‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، خبر داد.

رسول خدابخش در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اهر، گفت: در این راستا قهوه خانه‌هایی که الزامات بهداشتی بیماری کرونا را رعایت نکنند، با معرفی بهداشت توسط اکیپ مشترک اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف، اماکن و بهداشت نسبت به پلمب قهوه خانه ها اقدام می‌شود.

وی هم‌چنین افزود: در صورت عدم توجه اصناف و بازاریان به رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روزهای پایانی سال با متخلفان برخود قانونی شده و در صورت ادامه این تخلف نسبت به پلمب مغازه‌ها اقدام خواهد شد.

وی از آحاد مختلف مردم خواست با توجه به خطر شیوع بیماری کرونا انگلیسی و افزایش آمار مبتلایان به کرونا در اهر نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه ویژه داشته باشند و تا ریشه کنی کامل این بیماری به خصوص در ایام تعطیلی عید و روزهای پایانی سال از هرگونه تجمع و ازدحام در مراکز خرید، رفت و آمدهای غیر ضرور و غیره جدا خودداری کنند.

خدابخش از مشاغل حمل و نقل عمومی به خصوص تاکسیرانان نیز خواست با رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی در داخل خودروها از سوار کردن مسافران بدون ماسک جلوگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با رانندگان برخورد خواهد شد.

وی در خاتمه از اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف نیز خواست در خصوص تعطیلی برنامه‌های هیئت‌های هفتگی در منازل و جشن‌های مذهبی مساجد و حسینیه‌ها به جهت حساسیت افزایش ویروس کرونا اقدامات لازم را انجام دهند.

  • منبع خبر : ایسنا