یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین یادواره مجازی ۳۸ شهید ترور استان به صورت مجازی به تدریج در طول سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام  رسول برگی اظهار کرد: تصاویر، برخی اسناد و زندگینامه این شهدا در حال جمع آوری است و علاقمندان و ارادتمندان به فرهنگ شهادت و ایثار می توانند هر گونه خاطره یا مطلبی در ارتباط با شهدای گرانقدر ترور آذربایجان شرقی را به صورت مکتوب به شماره دورنگار۰۴۱- ۳۵۲۶۵۸۳۲و ۳۶۵۹۸۵۰۷ ارسال کنند.  

وی افزود: یادواره شهدای ترور در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی تا دوازدهم تیر ماه جاری با هدف بازگویی جنایات و ترورهای آمریکا در ایران، به رغم ظاهرسازی های شیطان بزرگ در حمایت از حقوق بشر، با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود.  

حجت الاسلام برگی یادآوری کرد: یکی دیگر از جنایت های آمریکا در حمایت از جنایات های مجاهدین خلق مسلمان در آذربایجان شرقی بوده که در اوایل انقلاب موجب شهادت بسیاری از انقلابیون در این استان شد.  

وی افزود: بر این اساس شرح زندگی و نحوه شهادت این شهدای گرانقدر همراه با عکس های آنها در طول امسال به صورت مستمر در قالب یادواره شهدای ترور برگزار می شود.  

  • منبع خبر : ایرنا