کلاهبردار فضای مجازی در تبریز دستگیر شد
کلاهبردار فضای مجازی در تبریز دستگیر شد

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از دستگیری کلاهبرداری که در فضای مجازی اقدام به فروش کالا به ۲۰ خریدار در تبریز کرده و کالایی تحویل نداده است، خبر داد.

سرهنگ محسن محمودی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: طی روزهای اخیر تعدادی از همشهریان با مراجعه به پلیس فتا در تبریز مطرح کردند که در سایت‌های خرید و فروش اثاثیه منزل از جمله یخچال و کولر قبل از رویت و دریافت کالا اقدام به پرداخت بیعانه و واریز پول کرده‌اند.

وی ادامه داد: این همشهریان که تعداد آنها تاکنون به ۲۰ نفر رسیده است اعلام کردند که به میزان حدود ۴۰ میلیون تومان مورد کلاهبرداری قرار گرفته و با وجود پرداخت بیعانه کالایی دریافت نکرده‌اند.

رئیس پلیس فتای استان افزود: کارشناسان با هماهنگی دادستان و دستگاه‌های قضایی این کلاهبرداری را به صورت فنی و علمی بررسی کردند که در نهایت کلاهبردار دستگیر و به چنگ قانون افتاد.

به گزارش نهال امید ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمودی در پایان گفت: شهروندان قبل از رویت و دریافت کالا، به حساب اشخاص حقیقی و حقوقی پولی واریز نکنند و برای دریافت مشاوره با مرکز فوریت‌های سایبری با شماره ۰۹۶۳۸۰ تماس بگیرند.

  • منبع خبر : ایسنا