کلاس های جبرانی برای دانش آموزان آذربایجان شرقی برگزار می شود .
کلاس های جبرانی برای دانش آموزان آذربایجان شرقی برگزار می شود .

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دانش‌آموزان لازم التوجه در روزهای پنج‌شنبه خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه نهال امید ، کامیار قهرمانی فرد در جلسه هماهنگی با معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: پایه های دوم و سوم ابتدایی در مناطق شهری از آموزش غیرحضوری بسیار متاثر شده و افت کمی و کیفی تحصیلی را احساس کرده اند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: آموزش و پرورش با مشکلاتی همچون غیر حضوری بودن و کمک های بیش از نیاز به دانش آموزان در منزل مواجه بوده و درمان این مسائل فقط حضوری بودن است.

قهرمانی فرد خاطرنشان کرد: ما باید برای جبران افت تحصیلی دروس ریاضی و فارسی در دوره‌ اول و دروس فارسی، ریاضی و علوم در دوره دوم برنامه ریزی بکنیم.

وی گفت: طبق بخشنامه جدید برای شناسایی و ارائه راهکار در حوزه جبران عقب ماندگی تحصیلی، باید غربالگری بکنیم و دانش آموزان لازم التوجه را روزهای پنجشنبه برای برگزاری کلاس جبرانی به کلاس بیاوریم.

بیش از ۸۵۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در هشت هزار و ۵۰۰ مدرسه با ۴۲ هزار کادر فرهنگی در آذربایجان شرقی مشغول تحصیل هستند.

  • منبع خبر : ایرنا