کشف ۵۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته و غیر بهداشتی  در تبریز
کشف ۵۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته و غیر بهداشتی  در تبریز

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: ۵۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته و غیر بهداشتی توسط اکیپ های نظارتی امنیت غذایی کشف شد. به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس فرامرز افشانی طی سخنانی با اشاره بر فعالیتهای اکیپهای نظارتی امنیت غذایی در شهرستان تبریز گفت: براساس مصوبه قرارگاه امنیت غذایی استان، اکیپهای مشترک از  […]

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز گفت: ۵۰۰ کیلوگرم مرغ تاریخ گذشته و غیر بهداشتی توسط اکیپ های نظارتی امنیت غذایی کشف شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، مهندس فرامرز افشانی طی سخنانی با اشاره بر فعالیتهای اکیپهای نظارتی امنیت غذایی در شهرستان تبریز گفت: براساس مصوبه قرارگاه امنیت غذایی استان، اکیپهای مشترک از  ادارات صمت، جهادکشاورزی تبریز، تعزیرات و دامپزشکی به صورت مستمر در سطح شهرستان تبریز نظارت مستمر خود را انجام می دهند که نظارت بر واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ در خصوص قطعه بندی و بسته بندی استاندارد و بهداشتی و نظارت بر قیمت محصولات تولید شده از وظایف اصلی این اکیپ ها است.

وی افزود: طی هفته جاری بیش از هزار و ۲۰۰ مورد بازدید در سطح شهرستان صورت پذیرفت که ۲۲۳ واحد غیراستاندارد به تعزیرات معرفی شد.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز ادامه داد: در راستای امنیت غذایی بصورت جدی اکیپهای نظارتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد که در این راستا  با واحد‌های غیر بهداشتی و غیر استاندارد برخورد قانونی صورت می پذیرد.

مهندس افشانی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: جلسات هماهنگی امنیت غذایی شهرستان تبریز و کمیته نظارت و بازرسی اقلام اساسی به صورت مستمر تشکیل می شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز در خاتمه عنوان کرد: با تمرکز بر امنیت غذایی همواره به دنبال صیانت از سفره مردم هستیم.

روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان