کاهش ۵۰ درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در اسکو
کاهش ۵۰ درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در اسکو

فرماندار اسکو با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: میزان استفاده کنندگان از بیمه بیکاری در سطح شهرستان به میزان ۵۰۷ نفر رسیده و علی‌رغم شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی، شاهد کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری هستیم. بابک رضی منش در گفت‌وگو […]

فرماندار اسکو با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی مقرر بگیران بیمه بیکاری در شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: میزان استفاده کنندگان از بیمه بیکاری در سطح شهرستان به میزان ۵۰۷ نفر رسیده و علی‌رغم شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی، شاهد کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری هستیم.

بابک رضی منش در گفت‌وگو با ایسنا، از پرداخت ۵۶ میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان واحدهای کسب و کار صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستان خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه تعداد کل کارگاه‌های فعال شهرستان ۱۶۱۶ است، از افزایش شش درصدی تعداد بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان نسبت به مدت مشابه در سال ۹۸ خبر داد.

رضی‌منش افزود: علی‌رغم شیوع کرونا، قریب به ۱۵۰۰ نفر به تعداد بیمه شدگان تامین‌ اجتماعی شهرستان افزوده شده و تعداد کل بیمه شدگان شهرستان به رقم قریب به ۲۴۰۰۰ نفر رسیده است.

وی از تشکیل پرونده تسهیلات ارزان قیمت برای متقاضیان واحدهای کسب و کار صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا در سطح شهرستان به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: تا کنون قریب به ۵۶ میلیارد ریال توسط بانک‌های عامل به واجدان شرایط پرداخت شده و مابقی نیز در طی مراحل قانونی تا روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا