کاهش دعاوی و اختلافات ملکی با تسریع در اجرای طرح کاداستر
کاهش دعاوی و اختلافات ملکی با تسریع در اجرای طرح کاداستر

رییس دادگستری بستان آباد گفت: اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضی زراعی و کشاورزی تاحد زیادی منجر به کاهش دعاوی و اختلافات ملکی خواهد شد.  محمد باقر فتحی در دیدار رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، اظهار کرد: بسیاری از دعاوی و مراجعات مردم به دستگاه قضایی به دلیل اختلافات ملکی به […]

رییس دادگستری بستان آباد گفت: اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضی زراعی و کشاورزی تاحد زیادی منجر به کاهش دعاوی و اختلافات ملکی خواهد شد.

 محمد باقر فتحی در دیدار رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، اظهار کرد: بسیاری از دعاوی و مراجعات مردم به دستگاه قضایی به دلیل اختلافات ملکی به ویژه در اراضی روستایی است.

وی افزود: تسریع در اجرای طرح کاداستر و سند دار کردن اراضی زراعی و کشاورزی تاحد زیادی منجر به کاهش دعاوی و اختلافات ملکی خواهد شد.

وی با بیان این‌که همکاری اداره ثبت با محاکم قضایی می تواند بسیاری از مشکلات مردم را حل کند، گفت: تسریع در پاسخ به استعلامات ثبتی و مکاتبات قضایی را در کاهش اطاله دادرسی در محاکم مهم و ضروری است.

رییس اداره ثبت اسناد و املاک بستان آباد نیز در این دیدار آمادگی اداره ثبت بستان آباد را برای پیشبرد اهداف دستگاه قضایی شهرستان در دوره مدیریت جدید اعلام کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا