کارآفرینان، امیدآفرینان جبهه اقتصادی هستند
کارآفرینان، امیدآفرینان جبهه اقتصادی هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارآفرینان، امیدآفرینان و فضل آفرینان جبهه اقتصادی بوده و کارآفرینی به عنوان جبهه اقتصادی و موتور محرکه اقتصادی در راهبرد جمهوری اسلامی ایران مطرح است. حسین فتحی در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر استان، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نهضت روشنگری و […]

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارآفرینان، امیدآفرینان و فضل آفرینان جبهه اقتصادی بوده و کارآفرینی به عنوان جبهه اقتصادی و موتور محرکه اقتصادی در راهبرد جمهوری اسلامی ایران مطرح است.

حسین فتحی در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره معرفی و تجلیل از کارآفرینان برتر استان، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، نهضت روشنگری و جهاد امیدآفرینی و کارآفرینی نیز شروع شده و بهترین فرصت برای تبیین معارف انقلاب اسلامی به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: چندین سالی است که دشمن درصدد ناامید کردن جوانان نسبت به انقلاب و ایجاد جنگ اقتصادی است، اما کارآفرینان که سرداران جبهه اقتصادی هستند، با الهام گرفتن از فرامین رهبر معظم انقلاب و با همت و پشتکار، توفیقات قابل توجهی در این عرصه به دست آورده‌اند.

فتحی با بیان این‌که فلسفه کارآفرینی، فرهنگ سازی و اقتصادسازی است، ادامه داد: کارآفرینان بذر توسعه صنعتی را در استان و کشورمان پخش می‌کنند تا میوه شیرین اشتغال، اعتماد به نفس، خلاقیت و صادرات را به ارمغان بیاورند.

در این مراسم از ۱۳ کارآفرین برتر استانی و یک کارآفرین پیشرو اجتماعی با اهدای تندیس مرحوم سید رضا مقیمی اصل (پدر صنعت استان) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا