پیام تسلیت امام جمعه تبریز درپی درگذشت بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
پیام تسلیت امام جمعه تبریز درپی درگذشت بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، درگذشت دکتر سعید راد، بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است: باسمه تعالی فقدان حسرت بار بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر سعید […]

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی، درگذشت دکتر سعید راد، بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

فقدان حسرت بار بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دکتر سعید راد موجب تألم و تأثر فراوان شد.

مرحوم راد از پزشکان حاذق و اساتید برجسته علوم پزشکی کشور بود که سال‌ها در آموزش و پرورش دانشجویان علم رادیولوژی تلاشی خستگی ناپذیر داشته است و وداع آخرش جامعه پزشکی ایران عزیز و خطه آذربایجان را به سوگ نشاند.

نام و یاد استاد راد، پزشک نامدار تبریزی و بنیانگذار دپارتمان رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای همیشه در خاطر جامعه پزشکی جاودانه است.

اینجانب درگذشت این استاد عزیز را به خانواده محترم و شاگردان ایشان و جامعه پزشکی صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

  • منبع خبر : ایسنا