پویش‌های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا، موجب افزایش همدلی شد
پویش‌های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا، موجب افزایش همدلی شد

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: پویش‌های کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا موجب شد تا همدلی و وفاق در بین مردم بیشتر شود.

به گزارش نهال امید، شهرام دبیری با اشاره به آماده‌سازی بسته های ارزاق جهت کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا توسط پویش رحمت، اظهار کرد: پویش رحمت با هماهنگی تعدادی از خیران و با همکاری شهرداری تبریز اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی کرده و از امروز توزیع این اقلام در بین افرادی که در اپیدمی کرونا دچار مشکلات اقتصادی شده بودند، آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پویش رحمت یک حرکت مردمی است که خیلی از مردم در آن مشارکت کرده‌اند و حتی مبلغ اکثر کمک‌های نقدی، یک هزار تومان بود و البته افرادی هم بودند که یک میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: این کمک‌ها هرچند با ارقام پایین، نشان می‌دهد که احساس همدلی و وفاق بین مردم وجود دارد و همه می خواهند به هم‌نوعان خود کمک کنند.

وی افزود: این یک حرکت بسیار ارزشمند است و ما می‌بینیم که تمامی آحاد جامعه اعم از مردم، خیران، هیئت‌های مذهبی، مساجد، بسیج و … متحد شده‌اند تا برای هم‌نوعان کمک کنند.

دبیری تاکید کرد: با اینکه می‌دانیم شاید دولت در موضوع کمک به آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا مقداری محدودیت داشته باشد؛ اما همین که مردم در این زمینه پیشرو و پای کار هستند، بسیار خوب است و باعث ایجاد اتحاد و وفاق بیشتر شده است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های خیران در پویش رحمت، گفت: از خداوند متعال می خواهیم که کارهای خیر و احسان همه مردم و خیران را قبول کند و به آنها برکت دهد.

شهرداری تبریز