پخش برنامه های مشارکتی آموزش فنی و حرفه‌ای با عنوان” دروازه مهارت ” از شبکه آذربایجان شرقی
پخش برنامه های مشارکتی آموزش فنی و حرفه‌ای با عنوان” دروازه مهارت ” از شبکه آذربایجان شرقی

برنامه‌های مشارکتی بند " ج " ماده 37 اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در شبکه استانی سهند طی برنامه ای با عنوان " دروازه مهارت " در روزهای 17، 19، 21 و 22 آبان ماه ساعت 17:50 به روی آنتن می رود.

مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی با اعلام این خبر افزود: در راستای اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و نیز قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مبنی بر تکلیف دستگاههای اجرایی اختصاص یک درصد از اعتبارات هزینه ای ( به استثنای فصول یک، چهار و شش ) برای تولید برنامه های مرتبط با اهداف و ماموریت های خود در قالب قرارداد مشارکت با سازمان صدا و سیما و تایید شورای اطلاع رسانی با رویکرد برنامه رسانه ای و تبلیغی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی و نسبت به اجرایی شدن آن اقدام شد.

حمید نجمی اضافه کرد: در این راستا جهت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی مردم از اقدامات و عملکرد مراکز و واحد های مختلف، این اداره کل در تاریخ های مذکور برنامه ای تحت عنوان ” دروازه مهارت ” از شبکه استانی سهند پخش خواهد کرد.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی فنی و حرفه‌ای استان؛ وی شناساندن ظرفیت ها و رشته های آموزشی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان، مصاحبه با مسئولین و مربیان و نیز مهارت آموزی کارآفرین را از جمله مهمترین بخش های این برنامه عنوان کرد.

  • منبع خبر : ایسنا