وجود ۴۲۳ واحد صنعتی فعال با اشتغال ۵۷۰۰ در شهرستان بناب
وجود ۴۲۳ واحد صنعتی فعال با اشتغال ۵۷۰۰ در شهرستان بناب

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به وجود ۴۲۳ واحد صنعتی فعال در شهرستان با اشتغال ۵۷۰۰ نفر گفت: با تلاش شبانه روزی بخش خصوصی توانمند بناب و توسعه واحدهای تولیدی و صادرات محور در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نوید توسعه بیش از پیش شهرستان را در سال‌های آتی می دهد. شهریار فتحی در […]

فرماندار شهرستان بناب با اشاره به وجود ۴۲۳ واحد صنعتی فعال در شهرستان با اشتغال ۵۷۰۰ نفر گفت: با تلاش شبانه روزی بخش خصوصی توانمند بناب و توسعه واحدهای تولیدی و صادرات محور در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه نوید توسعه بیش از پیش شهرستان را در سال‌های آتی می دهد.

شهریار فتحی در آئین تجلیل از صادرکنندگان برتر شهرستان، ضمن قدردانی از تلاش و همت تولیدکنندگان و صنعتگران منطقه، اظهار کرد: شهرستان بناب با همجواری در مسیر مواصلاتی سه استان و نزدیکی به مرزهای غربی کشور و همچنین با دارا بودن یک شهرک صنعتی و سه ناحیه صنعتی، ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنعتی، معدنی و تجاری دارد.

وی با اشاره به این‌که در سال ۹۲ میزان صادرات شهرستان ۲۰ هزار تن بوده است، گفت : این میزان صادرات در سال ۹۹ همزمان با سال جهش تولید به ۳۰۰ هزار تن افزایش یافته و رشد بسیار خوبی داشته است.

“حجت الاسلام والمسلمین باقری بنابی” نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر ضرورت توسعه ارتباط بین جامعه دانشگاهی و صنعتی در شهرستان، گفت: با انعقاد تفاهم نامه های همکاری بین دو بخش یاد شده می توان از ظرفیت های علمی جامعه دانشگاهی در زمینه های مختلف اعم از ارتقاء دانش مالی، تأمین منابع مالی، فناوری و تکنولوژی، اقتصادی و تربیت نیروی انسانی کارآمد بهره برد.

وی ادامه داد : بخش خصوصی و تولید کنندگان نجات بخش جامعه بوده و با ارتقاء کیفیت محصولات تولیدی و صادرات محوری کالاها و خدمات می توان به توسعه همه جانبه استان و کشور کمک کرد.

در آئین تجلیل از صادرکنندگان برتر شهرستان بناب ، از “شرکت شکوه بناب” به عنوان صادرکننده ممتاز ملی در سال ۹۹ و همچنین ۲ شرکت فولادی “مجتمع فولاد ظفر بناب ” و ” مجتمع فولاد بناب ” به عنوان صادرکنندگان نمونه استانی در سال جاری، قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا